Hej Amino Vi står for at lancerer vores nye webshop på onsdag d. 6. maj. Vi går lige nu og tænker over om vi skal lave markedføring på gammeldags maner, dvs. bruge vores netværk, flyers etc til at starte med og se hvordan det spænder af. Men der er mange der jo siger at den eneste måde frem er enten SEO eller Adwords eller begge dele, så hvem er bedst til dette, hvad får man mest ud af og til hvilken pris, da vi ikke har tænkt os et mega stort markedsførings budget til shoppen. Håber der er nogen der vil give et bud - det handler om en shop med eksklusive vinglas mv. - jeg kunne godt tænke mig nogle oplæg på hvilke ord man skal vælge og hvad de vil koste mv. Det er en normal scannet webshop jeg synes vi har fået modificeret rimelig pænt, ikke prængende, men synes dog den ser rimelig prof ud - Scannet tilbyder også Seo fra 199 kr. pr måned, er det noget værd? Håber og få en masse input, men som i kan se er det noget der skal gå pænt stærkt - og en ting i skal vide er at jeg er meget kritisk da jeg ikke har den store viden indenfor dette felt, og dermed ret usikker på hvad der er det rigtige. MVH Bendtsen |
Når det er en scannet webshop, er du nødtil at bruge de 199 kr. pr. måned på deres seo-modul, hvis du vil satse på seo. (har selv del i en scannet webshop)
Jeg vil gerne tage en dialog med dig, om hvilke muligheder du har, og hvad det vil koste. Vi har mange gode referencer fra små og store virksomheder, og vores søgemaskine "ekspert" har 11 års praktisk erfaring.
Du kan skrive til mig på dvk(snabel-a)redeluxe.dk, hvis du helst vil vejledes over telefonen, kan du også skrive dit tlf. nummer og så kontakter jeg dig.