Hej Amino, Vi søger en revisor til værdiansættelse af vores I/S. |
Hej Anders,
Du er velkommen til at kontakte os.
Mvh.
Morten
Hej Amino, Vi søger en revisor til værdiansættelse af vores I/S. |
Hej Anders, Du er velkommen til at kontakte os. Mvh. Morten |
KS Regnskab ApS
Hej, |
Hej Anders, Jeg er ikke revisor og jeg beklager hvis du føler, jeg trænger mig på. Men en værdiansættelse af en virksomhed er ikke en svær opgave for en revisor og der er ikke den store forskel på de priser, som det vil koste dig at få udarbejdet grundlaget. Så der er ingen grund til at byde op til en håbløs budrunde, men koncentrer dig i stedet om det du er god til. Med venlig hilsen Flemming |
Det første jeg tænkte var "What?!". |
Du kunne også overveje at gå til en virksomhedsmægler. Men det var måske mere interessant for jer at få nogle konkrete bud på virksomheden. Kommer der ingen konkrete bud vil virksomheden jo ikke kunne sælges og I bliver ikke rigere af revisors værdiansættelse. Jeg ville måske overveje at bruge revisoren når/hvis der foreligger et konkret tilbud; bør vi acceptere eller ej ? |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Hej, Det er en god pointe. Hvordan foreslår du vi skal sætte virksomheden tilsalg? Det lyder nemlig som en god ide! ![]() |
På Amino Virksomhedsbørs er der alene i april solgt 5 virksomheder. Så ønsker du at få en vurdering af markedet pt. og herved finde en konkret køber til din virksomhed, så opret din virksomhed på www.amino.dk/virksomhedsbors Det er gratis for dig som sælger at sætte din virksomhed til salg på vores børs. Hvis du er interesseret i at få værdiansat din virksomhed af en virksomhedsmægler, så hiv fat i mig på nicolai@amino.dk
|