Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis ting fra Vistaprint.dk uden risiko?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Man får selvfølgelig sine varer fra vistaprint, men kvaliteten er en helt anden ting.... men ingen tvivl om at de er billige.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 19:20

Hejsa Alexander.

Kan anbefale Vistaprint!

Fik et tip om firmaet via min fætter som bruger det til visitkort, og ja nu bruger min far det også.

Enkelt design. Bruger kun penge på forsendelse. Ellers er det gratis.

Mvh Winther.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 19:36

nisjensen:

Man får selvfølgelig sine varer fra vistaprint, men kvaliteten er en helt anden ting.... men ingen tvivl om at de er billige.

Hvor meget kvallitet mener du da, man kan forlange af en vare man ikke betaler for? Jo mere, du vil betale for produktet, jo mere kvallitet får du! Udemærket koncept, så kan alle være med - også dem, der gerne vil have en god kvallitet.

Mvh Miriam

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 19:58

Tak for alle svarene Smile

Det er dog efterhånden nogle måneder siden, at jeg postede denne tråd, og jeg har siden købt hos Vistaprint. Og jeg fik varerne Wink

Hilsen Alexander

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 20:07

Aj, kan vi ikke få de gode Amino folk til at skrive datoen med rødt. Sidst fik jeg svaret på en TO ÅR gammel tråd Embarrassed

Nå, men godt du fik dine varer. Nu vil vi da gerne høre om de også var som forventet og svarede til prisen.

Mange hilsner Miriam

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:22

Siden tråden startede har jeg også bestilt flere gange hos Vistaprint. Intet at klage over, jeg er super tilfreds. Ingen tvivl om at kvalitet og pris hænger sammen, men kvaliteten er tilfredsstilende for mig.

Kan anbefales Yes

Mvh.

Casper.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:34

Jeg er helt enig i, hvad Casper siger. Kvaliteten er også helt tilfredsstillende for mig Smile

Hilsen Alexander

Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:22

Jeg tror også at det helt klart afhænger af hvad man vil have.

Man har da hørt vild forskellige beretninger omkring vistaprint - nogle er helt tilfreds, andre er temmelig skuffet. Sådan er det jo bare.

Jeg har selv tidligere i en anden diskussion anbefalet www.logiprint.dk , for de har priser som kan sammenlignes med dem fra Vistaprint, men kvaliteten er noget bedre, og de har et temmelig gennemskuelig system på deres hjemmeside.

Du ved faktisk fra begyndelsen af, hvad hele sagen ville komme til at koste dig.

De har faste leveringspriser, dvs det koster én pris, lige meget om du kun bestiller 500 visitkort, eller om du også bestiller brochurer og stempler og måske endda en af de dér billedlagkager oven på dine visitkort.

Hvis du fx tjekker det her link: http://www.logiprint.dk/index.php?VID=SZfaLOebIj8HOose&server=com3&c=visitenkarten , så finder du en knap der hedder "Priskalkulation". Klikker du på den, så viser de dig præcis, hvad det vil koste dig, inden du overhoved har begyndt med din bestilling.

Bare sådan som lille information :)

Mvh

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)