Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis ting fra Vistaprint.dk uden risiko?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg ved ikke, om denne tråd er placeret i det rigtige forum, men jeg ved ikke, hvor den ellers skulle være.

På hjemmesiden www.vistaprint.dk kører de med en masse gratis ting som visitkorts, pens, osv. Det eneste man skal betale er fragt samt evt. små tillægsgebyr ved ekstra funktioner ved produkterne. Men kan det passe, at man får det helt gratis uden nogen form for risiko?

Hilsen Alexander

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 19:30

Hej Alexander.

Jeg er af den holdning efterhånden, at man IKKE skal handle med VISTAPRINT.

Du får ikke dine varer.

De tjener meget godt på det.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:31

I forbindelse med min opstart af virksomhed fik jeg et tip om at benytte vistaprint.
Jeg bestilte visitkort m.m., som jeg fik leveret i løbet af 1 - 1½ uge.
Eneste pris var fragten.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 19:35

Jeg har også benyttet dem..
Jeg syntes dog at de "gratis" produkter var så grimme at jeg ikke ville købe dem.. i stedet købte jeg nogle lidt pænere som jeg nok kunne have fået billigere mange andre steder.. Jeg bruger dem nok ikke igen, men udover prisen kan jeg ikke finde noget ondt at sige om dem. Jeg havde varen efter ca en uge.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:41

Jeg brugte dem primært på grund af prisen Smile
Kvaliteten af de gratis visitkort var glimrende men måske ret "simpelt" i design.
Kuglepennene var gratis, og det bar kvaliteten også præg af.

Du får hvad du betaler for Smile

Jeg finder sandsynligvis også et andet sted at købe visitkort, i en anden kvalitet, næste gang.
Nu skal jeg lige have brugt de 500 personlige visitkort først Big Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:47

Jeg kan kun anbefale dem :)

Tag alle deres gratis prdukter på én gang.

Jeg fik en masse iting, for kun 100 kr. Som havde kostet over 1000 hos et trykkeri. Især fordi de ofte har t-shirts, hvad ville en enkelt t-shirt ikke normalt koste.

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:50

Jeg ser ingen risiko ved det, jeg kunne dog forestille mig at du tilgengæld for de gratis ting siger ja tak til at modtage tilbud og reklame fra dem.

Jeg har selv handlet med dem og de er okay til prisen. Jeg har ingen problemer haft, men mit køb var heller ikke gratis :)

- Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 06:58

Jeg er også tilfreds kunde og umiddelbart er de markedsleder og dem som har mange kunder laver også mange fejl

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 08:03

Hej

Nu har jeg efterhånden set mange vistaprint produkter, da mange af mine kunder er startet med at handle der.

Hele konceptet bag Vistaprint, er at der er mange gratis eller næsten gratis ting,skal du ændre ved dem, koster det dog..

Sidst jeg så nogle af deres gratis visitkort var der skrevet "gratis visitkort fra Vistaprint.dk" bagpå, det skal man så lige tænke over om man vil leve med.

Deres visitkort er i størrelse 87mm x 49mm hvor vi normalt i Danmark bruger 85 mm * 54 mm. Så hvor "almindelige" visitkort ca. passer i størrelse med et dankort er disse lavere og bredere. Ikke altid en ulempe, men man skal overveje om det er hvad man vil have.

87mm x 49mm kort er standard flere steder i verden eksempelvis i østeuropa

Deres magnetskilte har jeg også set eksempler på og de var faktisk i ok kvalitet og holdt rimeligt længe, hvis man passede på dem..

Angående deres meget omdiskuterede mail system, så har jeg hørt meget forskelligt, det skulle eftersigende være muligt at slippe for deres reklamemails, jeg har dog haft kunder som var meget træt af dem og ikke kunne finde ud af at slippe for deres tilbud....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)