Jo da - så er det bare en indbringende hobby |
En indbringende hobby er en god hobby
Men man skal jo også huske at slappe af engang imellem
Jo da - så er det bare en indbringende hobby |
En indbringende hobby er en god hobby |
TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs
Ja - Præcis. Normalt er hobbies noget dyrt noget mht. regnskab, så lyder det ikke til at der er mere end at det kan ordnes i Excel. Kig her http://www.startvaekst.dk/download under Excel/Kassekladde.
|
Så slemt er det ikke. Det er et regneark med nogle kolonner hvor du fører indtægt og udgift og moms ind. Du behøver ikke lave det store regnskab. Du skal blot kunne se hvad du skal betale i moms og hvor stort dit overskud blev. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Husk, at hvis du først liver momsregistreret, når du nærmer dig en årlig omsætning på 50.000,-, skal du alligevel svare moms af de første 50.000. Flere har nævt det i tidligere indlæg, og jeg vil også mene, at en forhandler, der sælger uden angivelse af moms (eller eks. moms) signalerer fritids/hobby forretning. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hvis jeg bare finder regnemaskien frem og tæller sammen hvad jeg har tjent i løbet af året, og notere det på selvangivelsen som Anden indkomst, så har jeg vel egentlig lavet mit regnskab? eller? |
Køb dig en kvitteringsblok. Så har du det hele på skrift. Allerede her kan du så trække moms fra så den bliver billigere ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Der var nogle fine excel dokumenter :) takker |
Ja okay :) Måske nogle af de regnark i forrige indlæg kan bruges :) Er det overordnet set nogle ulember / fordele jeg skal være særligt opmærksomme på hvis jeg bliver moms registret? |