du har jo al den frihed der skal til :) med de mange brugere du har, kan du helt klart lave nogle gode kampagne tilbud til de større "baby-tingest/gravid-relevant-firmaer".
men du skal jo tænke over at reklamer generelt er "irriterende" og der skal jo være samspil mellem hvor meget bugeren skal finde sig i, i forhold til hvad de får ud af siden. så der skal noget velovervejet bannerplacering tages op, samt måske selv vælge de rette annoncører til de enkelte steder på siden.
du ved jo bedre end alle de andre "hvem ser på hvad" og kan derfor også rådgive og yde en "bedre" service til dine annonce kunder.
så er der selvfølgeligt konkurrencer eller lignende, det er måske ikke lige penge i lommen, men det giver jo bedre indtjening på sigt, da du får et bedre ry, gladere brugere der føler de får noget og derfor i større grad anbefaler siden, hvilket resulterer i flere besøgende og flere sidevisninger som så kan generere flere penge. det er bare vigtigt at lave nogle relevante konkurrencer og ikke småting, folk vil heller vinde et gavekort til en barnevogn end en pakke bleer.
jeg kunne jo blive ved, men det er lidt sent ;) du skal være velkommen til at kontakte mig omkring emnet, da jeg/vi gør virkelig meget i at brande vores sider samt lever anderledes reklame muligheder osv. til vores kunder.
så kan man tage en kop kaffe og lidt sparring eller få noget helt andet ud af det.