Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring på Min-mave - Hvilke ideer har I til det?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:

Jeg er også tændt på hvad Thomas skriver i pkt. 1. Det giver god eksponering - du kunne evt. inkludere muligheden som en del af en pakkeløsning. Smile

Det var faktisk ikke en dårlig overvejelse, at give den et yderligere twist og dermed give annoncøren og Min-mave en mer-værdi.

Tusind tak Simona Big Smile

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:25

Hej

Der er kommet mange gode ideer i spil..

Mit indskud ville være at man må kunne spinne noget over en "gravid pakke"... om det er via en konkurrence hvor det er et dyr pakke eller om det er noget billigere der bare gives væk af firmaerne, er jo et valg. Jeg er dog sikker på at pakker i stil med det Matas mm. uddeler med diverse produkter, er en RET stor succes.

Jeg har blandt andet set at nogen af dem der gør det, får lavet en lille taske, med reklame på og folk bruger dem ret meget.. bare en ide.. hvis tasken er velegnet som eksempelvis mini pusletaske, ville den nok blive brugt rigtigt meget og komme med i mødregrupper og andre relevante steder..

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 13:58

Reklameshoppen.dk:

Mit indskud ville være at man må kunne spinne noget over en "gravid pakke"... om det er via en konkurrence hvor det er et dyr pakke eller om det er noget billigere der bare gives væk af firmaerne, er jo et valg. Jeg er dog sikker på at pakker i stil med det Matas mm. uddeler med diverse produkter, er en RET stor succes.

Jeg har blandt andet set at nogen af dem der gør det, får lavet en lille taske, med reklame på og folk bruger dem ret meget.. bare en ide.. hvis tasken er velegnet som eksempelvis mini pusletaske, ville den nok blive brugt rigtigt meget og komme med i mødregrupper og andre relevante steder..

Hej Thomas

Jeg kan kun give dig ret, det er også en af de ting jeg har haft i tankerne, det kræver en hulens mase kommunikation med sponsorer så derfor har ideen lagt i skufffen. Måske den skal tages op efter re-lancering? Smile

Tusind tak for lige at minde mig om ideen endnu en gang

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 01:17

Først og fremmest fedt at se de gode forslag aminoerne kommer med.

Du nævner at du gerne vil fange de virksomheder, som ønsker at sælge noget, der ikke rammer din specifikke målgruppe. Noget der rammer mere bredt på kvinder. Mit forslag er, at du helt skal droppe at snakke med dem, og intensiverer samarbejdet med de virksomheder, der sælger produkter som præcis din målgruppe hungre efter. Du sidder på en base af en af de bedst-tænkelige målgrupper overhovedet. Det er mange mange penge værd, og dem får du ikke ved at reklamere for noget, som alle andre medier der henvender sig til kvinder kunne reklamere for.

Det ville være synd for brugerne og dit potentiale. Hvis jeg sælger barnevogne og du sidder med målgruppen. Ikke bare kvinder. Ikke bare kvinder der overvejer at blive gravide, men MÅLGRUPPEN - det er enormt værdifuldt, fordi du ved noget om dine brugere alene af den årsag, at de er tilstede hos dig.

Men i stedet for at vride annoncørerne for penge, så samarbejd med dem om at gøre den trejde part glad også: Brugerne. Brug dem til at lav et fantastisk tilbud, som ikke kan fås bedre nogen steder. Få dem til at lave noget fedt materiale, som dine brugere kan signe op til. Du kan lave en affiliate aftale med dem, så der "kun" falder penge, når der kommer et salg igennem.

Så gør det godt for annoncørerne, men i stedet for at kræve store checks skal du kræve, at de giver dine brugere noget værdifuldt. Så JA! En reklame kan være værdiskabende og ligefrem elskværdig for brugerne.

Det er noget vrøvl at reklame kategorisk er irriterende. Vi elsker dem - hvis bare det er gode tilbud.

Rock on =)

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)