Jeg bruger Adsense og har fået nogle klik, problemet er at Google har regnet den samlede indtjening forkert ud. Er det noget der sker engang imellem og retter de det selv, eller skal jeg tage kontakt til dem?
Jeg fik engang udbetalt 41 øre mens jeg var berettiget til et godt stykke over et kilo
"Vi har desværre udbetalt med forkert kurs" var undskyldningen vidst..
Hvis jeg var dig, ville jeg sende en kortfattet mail, hvor du gør opmærksom på, at du også er en del af problemet. For de har garanteret opdaget det, fordi der er andre der har skrevet ind til dem..
Jeg sad og kiggede på Adsense siden da jeg fik klikkende, og ved hvad de var værd, de var eks. 12 og 30 cent værd, det burde give en samlet indtjening på 42 cent den dag. Google mener dog at det er mindre værd samlet.
Sidder jeg og kigger på min samlede indtjening for hele den periode jeg har brugt Adsense, er den samlede indtjening lavere end hvad den burde værd ift. hvad kliksene er værd...
Det er svært at forklare når jeg ikke må oplyse konkrete fakta om programmet :)
De eneste tal, som jeg har adgang til i retning af kombinationen penge/klik, er min CTR (click-trough-rate - % af besøgende der besøger annoncørens websted) og eCPM. (Effektiv CPM - Pris pr. 1000 visninger.)