Hej Aminos, Ideen, nu startet i USA, fik jeg selv for længe siden. Da jeg forleden opdagede at ideen blomstrer lystigt (med folk fra 140 lande som potentielle "workers"), så er det vidst på tide jeg afprøver den i smukke Danmark. Potentielt med SE/NO udvidelse ved positiv modtagelse. Til formålet har jeg brug for en bund kreativ web designer, med flair for programmering. Du måske upcoming, under uddannelse, fifler med løst og fast i fritiden alligevel. Normalvis vil jeg mene at man holder sig til enten 'A' eller 'B' og bliver god til det, tvivler dog ikke på at du sidder derude i flertal. Jeg vil med det samme sige at du ikke skriver til en millionær med en god ide, jeg er studerende, bor i en 1 værelses lejlighed med min dejlige søn, søde kæreste og vores lille tykke kat - så din husleje kan jeg desværre ikke betale, endnu! Men hvad kan jeg så tilbyde dig.. Jo, i helt korte træk, vil jeg tilbyde dig at udvikle projektets grafiske/visuelle univers med mig. Jeg er slet ikke i tvivl om at mange unge talenter vil tage projektet til sig og inden for relativt kort tid, også benytte den, sål indtægten kan komme i sigte indenfor det første leve år. Når projektet begynder at leve og økonomisk afkast ruller stille ind, vil jeg iflg. vores kontrakt ved aftalens indgåelse, betaler dig de arbejdstimer tilbage i henhold til vores aftalte. Således vil du altså indenfor overskuelig fremtid få som du fortjener for din kreativitet. Her vil jeg indskyde at jeg betaler dig et symbolsk beløb på kr. 1000, når vi starter projektet. "Jamen hvad så hvis dit ide viser sig at være hullet som en si, ikke bliver modtaget og ingen indtjening byder?" - nemt, så får du helt enkelt ikke dine arbejdstimer dækket og jeg må tilbage til tegnebrættet Lyder jeg skør Du skal vide at jeg er MEGET ambitiøs omkring dette projekt, jeg vil se den ånde og muligvis dø, frem for ikke at have afprøvet den. Jeg er pisse træt af gode ideer uden handling! (afprøver lige Thorbogs bande filter). Smid mig en mail hvis