Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sandheden om MLM og produkterne.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

[Hej Flemming

Flemming1970:
Jeg er faktisk ikke blevet klogere på, at Life Plus ejer hele dynen selv, men jeg tror dig gerne på dit udsagn

Det er nok fordi du ikke googlet på Life Plus. Det synes jeg bare du skulle have gjordt, så kunne du have læst det selv og kunne få min udsagn bekræftet. Men det skal nu ikke skille os ad.

Flemming1970:

Der er faktisk masser, der er blevet luret ind i MLM. Det har jeg opleveret mange gange gennem tiderne og vi har langt fra hørt om den sidste endnu.

Jamen, er folk ude i samfundet ikke i stand til at tage stilling til  det de fortager sig. Jeg mener, hvis man "lurer" folk ind i MLM, så er det dog i allerhøjeste grad "sælgeren" der her har en kæmpe problem.  A: vi lhan ikke får noget ud af det i længden og B: har han eller hende for den sags skyld en meget kort levetid i branchen.

Flemming1970:
Mit formål med tråden her var at give tvivlere mulighed for at vurdere, hvor deres MLM ligger på troværdigheds-skalaen og om produkterne er særligt unikke og ikke kan erhverves på andre måder?

Nu kan jeg ja kun svare for mig selv. På vores hjemmeside som hedder www.SundhedMedFortjeneste.dk har du bl. a.en oversigt over produkterne samt hvad de indeholder og i hvilke mængder. Ingenting er skjult. Det er lige til at sammenligne med alle andre produkter.som du kan købe på det "frie" marked. Så har du en objektiv mulighed for at drage din konklusion.

Til sidst vil jeg dog bare sige til dig Flemming, at jeg synes det er i orden du kaster bolden i luften på din måde, men jeg syners, at vi også skulle have det med, at der rent faktisk findes MLM virksomheder som trives i allerhøjeste grad på gensidig respekt  og troværdighed.Kvalitet og prisen følges som regel ad. Ikke alle har råd til at køre Mercedes, Audi eller Ferrari ,men MLM og især Life Plus, mener jeg har givet mange mennesker muligheden for at føre et kvalitativ bedre liv. Og dette velopmærket ikke på bekostning af andre.

D.b.h.

Michael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:05

Jeg har lige kigget på din side og så det her vedr. omega-3:

EPA Plus giver dig en nem, no-problemfri måde at supplere din kost for at sikre, at du får tilstrækkelige mængder af dette værdifulde næringsstof. Big Smile - Jeg kender godt det, at man tænker een ting, og så når at tænke noget andet.....

Hvad koster de piller ift til netto's?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 22:22

Business:

Jeg har lige kigget på din side og så det her vedr. omega-3:

EPA Plus giver dig en nem, no-problemfri måde at supplere din kost for at sikre, at du får tilstrækkelige mængder af dette værdifulde næringsstof. Big Smile - Jeg kender godt det, at man tænker een ting, og så når at tænke noget andet.....

Jack

Hej Jack

Det kan godt være, det er mig der er noget i vejen med, men jeg forstår ikke rigtig hvad du mener.

D.b.h.

Michael

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 20:03

Hej Jack

Jeg tror at jeg har fundet ud af hvad du mener, men det tog altså sin tid.

Business:
EPA Plus giver dig en nem, no-problemfri måde at supplere din kost for at sikre, at du får tilstrækkelige mængder af dette værdifulde næringsstof

Herr er der tale om en fejl i oversættelsesprogrammet, som jeg havde overset ved koprrekturlæsning. Men det er rettet nu. Der skulle stå problemfri og ikke no-problemfri. Tak for at gøre mig opmærksom på det. Skulle du finde flere fejl vil jeg da gerne høre fra dig.

Business:

Det aner jeg godt nok ikke. Men hvis du vil sammenligne begge produkter med hinanden, så skal du kigge på sammensætning, fremstillingsmetoden og kvaliteten af råstoffet.

D.b.h.

Michael

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)