Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Internet Register har kontaktet mig igen

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så har jeg endnu engang fået en henvendelse fra Dansk Internet Register angående et for længst lukket projekt, som de har registreret.

Jeg skal underskrive et ark og sende det retur...

Tror I jeg gør det?

Næh - for det vil komme til at koste knaster.

Hvis vi skal arbejde for at gøre denne form for forretning urentabel, skal vi i stedet alle putte et blankt A4 ark i returkonvolutten, undlade at frankere og dernæst putte den i postkassen. Hvis firmaet ønsker at få fingre i den interessante konvolut, må de betale strafporto. Hvis de skal gøre dette ofte nok i forhold til antallet af "ordrer" de får ind, må de finde en anden måde at drive forretning på.

mvh Hans

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:26

Hans Stokholm Kjer:

Hvis vi skal arbejde for at gøre denne form for forretning urentabel, skal vi i stedet alle putte et blankt A4 ark i returkonvolutten, undlade at frankere og dernæst putte den i postkassen. Hvis firmaet ønsker at få fingre i den interessante konvolut, må de betale strafporto. Hvis de skal gøre dette ofte nok i forhold til antallet af "ordrer" de får ind, må de finde en anden måde at drive forretning på.

Glimrende forslag, Hans.

Har man ikke et stykke blankt papir i nærheden, kan man erstattet det med et par sider fra en tilfældig glittet reklame.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:25

Done *evil grin*

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 12:34

Maaske spoerger jeg dumt, men hvad er Dansk Internet Registers opgave, og hvorfor er de ikke saerligt populaere herinde?

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 12:37

sutjek:

Maaske spoerger jeg dumt, men hvad er Dansk Internet Registers opgave, og hvorfor er de ikke saerligt populaere herinde?

I bund og grund er Dansk Internet Register bare en annoncehaj, som du kender dem fra tv :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:45

Hej

Har også fået det fantastiske tilbud ind ad døren, og jeg har selvfølgelig takket ja til tilbuddet, da det er en enestående chance for at blive profileret, og til hvilken favorabel pris af 800 Euro om året - fantastisk :)

Nå ja, det var vist i går jeg skulle have skrevet dette, hehe - nå men mit brev er blevet arkiveret under S for Skraldespand.

Go dag til alle

Bendtsen

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:52

FORSLAG !!!!

Nu vi sidder med alle de ressourcer som vi gør på amino, jeg mener nogle er hjemme i Google optimering, nogle er hjemme i indhold til hjemmesider etc., så burde det vel egentligt være nemt at smide en side på nettet, som ligger på side et af Google og når man så taster f.eks. deres firmanavn ind, så ryger de op med hvad man kender til deres metoder ?

Det ser ud som om registre med advarsler imod dem ikke virker efter hensigten.

Men hvis man derimod laver en kampagne rettet imod den måde de gør det på og laver en simpelt vejledning med færdige breve til dem og hvordan man får dem stoppet, er jeg sikker på at på et eller andet tidspunkt bliver arbejdsbyrden for dem så stor at de stopper.

Nogle som sidder inde med nogle gode guldkorn.... burde være muligt at lave et banner, med jeg siger nej tak til annoncehajer og når så kunderne klikker på banneret havner de på en side, som simpelthen informerer om dem ?

Rent faktisk tror jeg at man med en støt os kampagne, kan få en fuldtids ansat medarbejder til at tage sig af dette, der er sikkert millioner at spare ved dette tiltag... ? Såer pengene jo givet godt ud... jeg mener vi slipper for annoncehajerne og kan koncentrere os om forretningen.

mvh

Mogens

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:01
www.easywebhost.org:

FORSLAG !!!!

Nu vi sidder med alle de ressourcer som vi gør på amino, jeg mener nogle er hjemme i Google optimering, nogle er hjemme i indhold til hjemmesider etc., så burde det vel egentligt være nemt at smide en side på nettet, som ligger på side et af Google og når man så taster f.eks. deres firmanavn ind, så ryger de op med hvad man kender til deres metoder ?

Det ser ud som om registre med advarsler imod dem ikke virker efter hensigten.

Har du prøvet at google på Dansk Internet Register? Side 1 er allerede spækket med advarsler - der i blandt fra Amino.
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:02

Hej Mogens,

Har du prøvet at google Dansk Internet Register?

Nr.1 er dem selv, nr. 2 og 3 er Amino-tråde om dem.

De næste overskrifter indeholder sætninger som "Tysk fupfirma", "cons, tricks og scams", "unfairpris.dk" og "dagens fuppost".

Jeg tror egentlig ikke, at vi med hjemmeside- og SEO-talenter kan gøre så meget forskel. Søger man på dem, er det helt klart, hvad de er for nogle.

Desuden findes der allerede sider som annoncehajer.dk, hajnettet.dk m.fl., som prøver at informere og advare andre.

Problemet er vel nærmere, at rigtigt mange mennesker ikke tjekker samarbejdspartnere m.m. på nettet. (og at mange åbenbart bevidstløst betaler og udfylder tilsendte ting)

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 13:03

Ja det er rigtigt. Men hvem bliver saa placeret der. Nogle vil jo altid proeve at faa uskyldige konkurrenter paa saadan en liste.  Det ville jo oedelaegge hele konceptet, hvis et firma kom paa saadan en liste uden nogen som helst aarsag.

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)