Så har jeg endnu engang fået en henvendelse fra Dansk Internet Register angående et for længst lukket projekt, som de har registreret. Jeg skal underskrive et ark og sende det retur... Tror I jeg gør det? Næh - for det vil komme til at koste knaster. Hvis vi skal arbejde for at gøre denne form for forretning urentabel, skal vi i stedet alle putte et blankt A4 ark i returkonvolutten, undlade at frankere og dernæst putte den i postkassen. Hvis firmaet ønsker at få fingre i den interessante konvolut, må de betale strafporto. Hvis de skal gøre dette ofte nok i forhold til antallet af "ordrer" de får ind, må de finde en anden måde at drive forretning på. mvh Hans |
Hans Stokholm Kjer:Hvis vi skal arbejde for at gøre denne form for forretning urentabel, skal vi i stedet alle putte et blankt A4 ark i returkonvolutten, undlade at frankere og dernæst putte den i postkassen. Hvis firmaet ønsker at få fingre i den interessante konvolut, må de betale strafporto. Hvis de skal gøre dette ofte nok i forhold til antallet af "ordrer" de får ind, må de finde en anden måde at drive forretning på.
Glimrende forslag, Hans.
Har man ikke et stykke blankt papir i nærheden, kan man erstattet det med et par sider fra en tilfældig glittet reklame.