Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Internet Register har kontaktet mig igen

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke alle mennesker der googler sådan noget, de fleste herinde anvender nettet på forskellige måder....og derfor vil en større udbredelse også give større styrke til at stå imod med

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 13:11

Frank Hellerup Madsen:

Problemet er vel nærmere, at rigtigt mange mennesker ikke tjekker samarbejdspartnere m.m. på nettet. (og at mange åbenbart bevidstløst betaler og udfylder tilsendte ting)

Og netop derfor vil en annoncekampagne på samtlige webshops på tværs af faggrænser m.m. få opmærksomhed så det basker og alene denne effekt, vil være med til at sætte endnu mere fokus på disse her....

Mogens

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 13:15

sutjek:

Men hvem bliver saa placeret der. Nogle vil jo altid proeve at faa uskyldige konkurrenter paa saadan en liste.  Det ville jo oedelaegge hele konceptet, hvis et firma kom paa saadan en liste uden nogen som helst aarsag.

Helt ærlig....

Med den indgang til det kommer man aldrig nogle steder.....man er simpelthen nød til at prøve tingene af før end man kan se om det virker eller ej....måske hr Thorborg har en ide ?

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 13:16

Ja. Faktisk havde vi to ivaerksaettere her paa amino der ville aabne en ny side 'advarslen.dk' netop om fuskere paa nettet, men de blev fraraadet at aabne den pga konceptet, at de valgte ikke at starte projektet op.

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 13:24

Kan se i min statistik at de har været inde på min side 2 gange i dag, så jeg er da spændt på om de kontakter mig med "et godt tilbud".. Det værste er at man bruger tid på dem - som jo sagtens kunne gå til noget andet, så derfor tak for "advarslen"...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mener, at løsningen med at returnere et blankt A4-ark i den ufrankerede svarkuvert er en god måde at volde dem en smule skade på.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37

Jeg har endnu ikke været så 'heldig' at få brevet, selvom jeg sidste gang var på deres liste. Utroligt at folk bare siger ja til noget ukendt til 800€!

Nåh, men forslaget med et blandt A4-ark lyder nu herligt! Dog bruger sønnike her rigtig meget papir til at tegne på,  og min mand kom den anden dag hjem med en masse ubrugelige ark, hvor en havde printet for mange felter med fra excel – det må kunne bruges! Big Smile

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 13:38

Hans Stokholm Kjer:

Jeg mener, at løsningen med at returnere et blankt A4-ark i den ufrankerede svarkuvert er en god måde at volde dem en smule skade på.

mvh Hans

Det er en super fed måde, som jeg da skal til at benytte fremover... Big Smile Tak for idéen, Hans!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 13:48

sutjek:

Ja. Faktisk havde vi to ivaerksaettere her paa amino der ville aabne en ny side 'advarslen.dk' netop om fuskere paa nettet, men de blev fraraadet at aabne den pga konceptet, at de valgte ikke at starte projektet op.

Vi har en top 3 liste på visam.dk der kan også anmeldes samme sted.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 13:49

meJensen:

Hans Stokholm Kjer:

mvh Hans

Det er en super fed måde, som jeg da skal til at benytte fremover... Big Smile Tak for idéen, Hans!

Man kunne jo før man sendte det blanke papir komme til at "tabe" det i en hunde høm høm Cool

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)