Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RSS-feed

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det vil jeg nu ikke, men tak for tilsagn om støtte :-)
Jeg får lidt ind på annoncerne og de dækker mine udgifter sådan ca.
Så når der kommer lidt flere besøgende, så kan der også blive råd til det. Det er måden jeg kan lide at lave det på.

Dbh Martin

Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:36

Hallo

Er vildt nysgerrig, hvad er RSS feed ? det lyder som noget der er helt vildt fedt. Er ny her,

Den nysgerrige
Anne Deacon Juhl
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 15:39

Hej Anne

Håber dette kan hjælpe dig.

citat beredskabsinfo.dk
RSS (Real Simple Syndication) er en teknik til at distribuere nyheder fra et website til din computer. I stedet for, at du som bruger hele tiden skal besøge en masse websites for at holde dig ajour med nyhederne, kan du med RSS få serveret nyhederne på din egen computer, mens de er helt nye og friske.

RSS-feeds er en slags nyhedsbrev, som har den fordel, at du får besked, lige så snart der er nyt. Du har altså mulighed for at sammensætte din egen nyhedsflade med nyheder fra dine favorit-feeds.

Teknisk set er et RSS feed en simpel XML-fil, som udgives af et website, og som læses på brugerens maskine med en såkaldt feed-reader. Nogle feed-readere er integreret i mailprogrammer, så man får nyhederne leveret i en mappe i mailprogrammet, mens andre er selvstændige programmer. Blandt de gratis feed-readere kan nævnes danske 1000Kilder samt Feedreader og Pluck. Men der findes også en række webbaserede tjenester, hvor man kan oprette en side, der viser nyheder fra de RSS-feeds, som man har valgt.

Citat slut
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:45

Hi

Mange tak for svaret. Jeg prøver et af de danske links.

mvh
Anne Deacon Juhl
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 16:29
Dato: 8/27/2005 12:00:56 AM Forfatter: firecheif

(clip)Men har du på noget tidspunkt overvejet, at opkræve medlemsgebyr? Jeg er ihvertfald klart til, at betale! Jeg tænker bare på et mindre beløb der søger for, at du for dine udgifter dækket, samt søger for fortsat udvikling og vedligeholdelse af siden. (/clip)

Ja...men hvorfor det?  Martin har hans omkostninger dækket.
Og måske tjen på det

Og jeg kan huske Martin har en gang sagt den her var en test for en forum til SupportFighter så er den også en forretnings udgift.

Undskyld mit sarkastisk stemme ....jeg er Amerikaner.

More Power to Ya, Martin!

Andy

P.S. Jokes til sidden jeg anbefal at du (Martin) samle alle "ønske" og en gang om år kigge på an opdatering som er mest "bang for your buck".
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)