Hej Amino-brugere, Jeg sidder som manager på et nyt mlm produkt og har brug for en håndfuld dygtige folk til at hlælpe mig i marken. Specielt er jeg på udkig efter folk med MLM erfaring i udlandet. Og også gerne med erfaring fra spille verdenen, da konceptet omhandler Quiz. Smid mig en PM med dine kontaktoplysninger, hvis dette har har fanget din opmærksomhed, så kontakter jeg dig for yderligere information, og vi kan se på om du er den rette til opgaven. Glæder mig til at høre fra jer derude.
De bedste hilsner Maria |
Maria, jeg blev helt vild i varmen over at læse dit indlæg... jeg kan nærmest ikke vente til at høre mere...
Nej, spøg til side - jeg teaser - og det gør jeg, fordi Amino ikke er et annonceforum, men blandt mange andre ting et diskussionsforum - det er fristende at tro, man kan finde en masse nye samarbejdspartnere på Amino - but no - det kan kan man ikke - man kan til gengæd deltage i de mange diskussioner og meningsudvekslinger på Amino - og DERAF skabe ny forbindelser, nye kontakter.
Men nu vi er ved det - så forklar hvilket koncept ud repræsentere - i min øre harmonere MLM og Quiz ikke i samme sætning, ergo samme koncept...
Mvh.
Lasse