Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dygtige MLM folk, gerne med kontakter og erfaring udenfor Danmarks grænse..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere,

Jeg sidder som manager på et nyt mlm produkt og har brug for en håndfuld dygtige folk til at hlælpe mig i marken.

Specielt er jeg på udkig efter folk med MLM erfaring i udlandet. Og også gerne med erfaring fra spille verdenen, da konceptet omhandler Quiz.

Smid mig en PM med dine kontaktoplysninger, hvis dette har har fanget din opmærksomhed, så kontakter jeg dig for yderligere information, og vi kan se på om du er den rette til opgaven.

Glæder mig til at høre fra jer derude.

De bedste hilsner

Maria

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:29

Maria, jeg blev helt vild i varmen over at læse dit indlæg... jeg kan nærmest ikke vente til at høre mere...

Nej, spøg til side - jeg teaser - og det gør jeg, fordi Amino ikke er et annonceforum, men blandt mange andre ting et diskussionsforum - det er fristende at tro, man kan finde en masse nye samarbejdspartnere på Amino - but no - det kan kan man ikke - man kan til gengæd deltage i de mange diskussioner og meningsudvekslinger på Amino - og DERAF skabe ny forbindelser, nye kontakter.

Men nu vi er ved det - så forklar hvilket koncept ud repræsentere - i min øre harmonere MLM og Quiz ikke i samme sætning, ergo samme koncept...

Mvh.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 18:32

Hej Holm

Tillykke med dit nye managerjob. Men helt ærligt, hvad er det du vil sælge og

har du nogen skriftlige beviser på, at nogen har tjent penge på det.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 18:46

Kunne ikke være mere enig med Lasse.

Sørg for at behandle og arbejde med din nye MLM forretning på en ny og mere "up to date" måde, og start med produktet i stedet for at søge forhandlere eller spørg, diskutere hvilke arbejdsmetoder eller lignende, der er bedst for din forretning dette vil være langt mere givende for dig på længere sigt. 

Herudover er der i amino dannet forskellige grupper til dette, og hvis jeg ikke tager meget fejl også en til mlm.

God arbejdslyst med din nye mlm forretning

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 12:54

Sorry havde ikke lige set at vi var i MLM Gruppen 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)