Absolut ikke! Jeg vil fortsætte med at rådgive mine kunder ærligt og korrekt om det faktum, at nogle teknologier og nogle platforme kommer til at koste dem MEGET mere i SEO end andre. For det er et faktum at det forholder sig sådan. I kan snakke udenom lige så længe I har lyst til, men det ændrer bare ikke på virkeligheden. Men tak for de mange elendige .NET løsninger der smides på markedet - jeg tjener styrtende på at rette op på de mange problemer :)
|
Mikkel deMib Svendsen:Ahh, der kom mit ynglingsargument - som bare ikke holder en meter når det handler om f.eks. SEO: "MIcorosft gør det, og så MÅ det jo være rigtigt"
Jeg tror lidt du fejl tolkede mit argument, det såmænd ikke bare at Microsoft, En masse store virksomheder gør det, de største webbureauer gør det, millioner af udviklere verden over gør det, universitets verden har været med til at finde frem til, kunder med interne it afdelinger gør det etc.
Men du har sikkert ret, vi er alle sammen idioter, og de løsninger vi laver, kunne være udført til en tiendedel af omkostninger, mens bare vi havde brugt traditionel ASP som var det hele meget bedre. Apropos den virkelie verden :-)