Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal skal ikke?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har været i gang med at undersøge hvad min virksomhed er værd, nu mest bare for at få en pejling af det, ikke fordi jeg skal sælge, men noget skal der ske.

Jeg er igennem amino blevet kontaktet af nogen, bl.a. en som er villige til at smide en smule penge i for at få det lavet til et APS, pt. er det en enmandsvirksomhed.

Firmaet genere pt. ikke det store overskud, da det er nethandel, med uhyggelig lav avance, dog nok til at dække min egen løn.

En af dem som har kontaktet mig har speciale i salg og marketing, 1000kr. spørgsmålet er så hvor meget det vil være værd at få sådan en ind over, og om det kan give det nødvendige boost. nu er jeg jo vestjyde, og kaster ikke bare lige sådan x antal procent ejerskab af det jeg har bygget op, og som har en stigende omsætning over i hænderne på nogen, uden at det skulle kunne betale sig.

Har kigget lidt på aminos forslag til at værdifastsættelse, men det er jo blot foreslag til hvordan man fastsætter det.

Det skal siges at hvis der skal en eller flere ind over, så skal navnet på virksomheden laves om, og der skal laves ny hjemmeside, der skal naturlligvis være en længere indkøringsperiode således at de kunder man har nu fastholdes.

Alt de bag hjemmesiden, PBS-aftale, erhversaftale, leverandøraftaler er på plads, dog med plads til forbedringer.

omsætningen er begyndt at ligge stabilt på 800.000-1000000 pr. måned.

håber på lidt fornuftigt input så jeg kan træffe den rigtige beslutning.

Siden sælger IT og tilbehør, så det er jo ikke en branche der ligefrem tiltrækker investorer.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)