Hej Aminoer Jeg har søgt en masse på google og amino, men jeg kan ikke finde en tråd om emnet, så nu prøver jeg lige at lave en. Er der nogen der kender eller kan lave en lille liste over hvilke opstartsudgifter der er forbundet med en webshop. Jeg ved godt at det er umuligt at svare på, da der ikke findes to løsninger der er ens, men nogle cirka tal kan også sagtens bruges. Ellers må vi jo tage en god diskussion om det :) Varelager er ikke interessant at medtage, da det kan svinge alt for meget til at man kan bruge det til noget generelt, så den snak må vi lige hver især tage med vores leverandør. Jeg vil gerne prøve at samle en liste for hvor billigt det kan gøres, men med fornuftige leverandører. Opstart: 1. Webshop løsning: DanDomain light koster 199,- 2. PBS: 1250,- 3. Betalingsgateway: ePay Light: 399,- 4. CVR registering: 0,- ? 5. Domæne: UnoEuro.com: 0,- 6. Webhotel: UnoEuro.com: 89,- Ialt: 1937,-
Løbende månedlige udgifter: 1. Webshop løsning: DanDomain light koster 199,- 2. PBS: 83,- (1000 om året) 3. Betalingsgateway: ePay Light: 99,-
4. Domæne: UnoEuro.com: 3,75 (45,- årligt) 5. Webhotel: UnoEuro.com: 7,45 Ialt: 392,-
Hvad mangler der på listen? Er det de rigtige priser jeg har fundet?
Håber på lidt hjælp, så vi kan prøve at samle en fin lille liste som kan vise hvad det som minimum kræver for at komme igang.
Mvh Jacob W |
Hej Jacob
For det første har du glemt markedsføring, du skal dels regne med noget til søgemaskine optimering på både løbende indledende basis. Derudover skal du også beregne noget løbende traditionel pr, markedsføring mv.
Så har du skrevet CVR Registrering på ... i så fald går jeg ud fra du skal bygge en virksomhed, så skal du jo også regne revision og regnskab med, du skal have regnskabssoftware.
Derudover har du skrevet "DanDomain light" og Domæne og Webhotel fra UniEuro ... den går ikke :) Du får ikke lov at tage Dandomains webshop med dig over til UnoEuro :)