Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etableringsomkostninger for en webshop

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan be- eller afkræfte om priserne for en PBS indløsningsaftale passer? Altså om det er de rigtige tal jeg har fundet og om der er yderligere omkostninger forbundet med at blive oprettet hos PBS?

Flere idéer til yderligere opstartsudgifter modtages gerne. Lige nu virker det som om man kan starte for 3000,- + varelager og markedsføring. Kan det virkelig passe at man kan komme igang for så lidt?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:26

Hej Jacob,

Glimrende initiativ med tråden her.

Hvis man vil være seriøs med sin webshop, bør der nok også tillægges udgifter til design. En helt standard Dandomain-skabelon vil nok ikke konvertere specielt godt.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 14:18

Hej Frank

Frank Hellerup Madsen:
Hvis man vil være seriøs med sin webshop, bør der nok også tillægges udgifter til design. En helt standard Dandomain-skabelon vil nok ikke konvertere specielt godt

God pointe. Den havde jeg ikke lige tænkt over. Har du nogen idé om hvad sådan en operation koster? Det er selvfølgelig individuelt, men kan man sige noget generelt om det?

Hvad koster det forresten at få lavet et logo?

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 23:48

Hej Jacob

Ja serviceaftalen kan tilknyttes en privat internet forbindelse.

Der er vel som sådan, ikke nogen der kan forbyde en at bruge en privat internet forbindelse. Men om den har "kapacitet" nok til at rumme shoppen, og om udgifterne er fradragsberettiget -om man bruger en privatforbindelse, ved jeg dog ikke nok om til at udtale mig.

Venligst

Mai

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 23:56

Tingfinder Kram:
Men om den har "kapacitet" nok til at rumme shoppen, og om udgifterne er fradragsberettiget -om man bruger en privatforbindelse, ved jeg dog ikke nok om til at udtale mig.

Selve shoppen skal nok køres "ude i byen", så internetforbindelsen skal ikke køre shoppen - bare styre den, besvare mails og alt det der.

Jeg tror ikke man kan have en privatforbindelse som kan være fradragsberettiget. Jeg går ud fra en forbindelsen udelukkende skal kunne bruges til erhverv hvis den skal trækkes fra, men det er der nok en herinde der kan svare på?

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 00:15

Hej Jacob

Altså må internetudgifterne med på listen Smile , som SusanneK.nu så rigtigt var inde på.

Venligst Mai
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 08:16

Tingfinder Kram:

Altså må internetudgifterne med på listen Smile , som SusanneK.nu så rigtigt var inde på.

Jamen, har alle ikke en internetforbindelse som de kan bruge allerede? Hvis du tænker på hosting udgifter for webshoppen, så mener jeg de er med i de 299,- man betaler til DanDomain hver måned.

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 10:15

Hej Jacob

Eksemplet gik vel ud på, hvad det vil koste at lave en webshop.

For mig at se er internetforbindelsen en udgift, som gerne skulle kunne trækkes fra, hvis eksemplet skal kunne bruges af en person, der godt kunne tænke sig at blive selvstændig med egen webshop.

Med de bedste hilsner fra

Mai

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 13:37

Hej Mai.

Ja, det vil jeg give dig ret i. Men det afhænger af om man kan trække en internetforbindelse fra, eller om man skal købe en seperat erhvervsforbindelse, som man så kan trække fra. Og så vil det nok være billigere bare at bruge den forbindelse som man allerede har.

Men tanken var egentlig også at undersøge hvor mange penge man skal have sparet op, før man kan gå igang. Og alle har vel en internetforbindelse, så det er ikke en udgift man skal spare penge sammen til. I hvert fald ikke lige i starten. Men jeg synes vi skal tage den med som optional :)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 23:27

Rigtig spændende tråd du har gang i her Jacob! Jeg kigger lige med her, da jeg selv går og pusler med tanken om at starte en webshopSmile

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)