Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google værktøj til down ranking

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået installeret analytics på mit site, super fedt værktøj.

mit problem er at jeg har en afvisningsprocent som stort set er på 100%, jeg kan langsomt se at besøgstal begynder at falde (fedt at man kan se det jo;-) ) anyway mit spørgsmål er, tager google slet ikke sidens opbygning i betragtning det er jo EN FLASH SIDE www.rudefix.dk hvad kan jeg gøre for at få google til at forstå det, skal jeg skrive en mail, ringe (hihi) eller bare acceptere det som det er?.. og nej det er ikke en option at jeg laver min side om til html!

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At du ikke kan bruge Google Analytics ligeså effektivt som os andre, er bare endnu en ulempe ved at have en flash-side, det kan du ikke lave om på. Ligesom du heller ikke kan lave A/B-splittest ligeså let. Du har sværer ved at opnå rankings. Du mister den 1-1.5% af dine potentielle kunder, som ikke har flash installeret... set i forhold til det, betyder det så virkelig noget, at du ikke kan se afvisningsprocenten?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan se afvisningsprocenten problemet er mere at google tolker det som noget negativt. det skulle være klart for google anno 2009 at, når man går ind i et flash site, så forlader man også flash siden der hvor man gik ind!! men nu bliver det bare tolket som en afvisning altså en kunde som gik forgæves og det stinker sku! når de kunder, der kommer som regel tager kontakt.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tommy siger, så kan du slet ikke fuldt ud udnytte de fede muligheder du har med Analytics på grund af dit flash site.

F.eks. så er din afvisningsprocent latterlig høj, fordi Google reelt ikke opfatter at brugerne browser rundt på din side, fordi de rent teknisk bliver på samme side på grund af flash opbygningen. 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar

Du har nok overste denne artikel da du installerede Google Analytics:

http://www.google.com/support/googleanalytics/bin/answer.py?hl=en&answer=55520 

Du skal "bare" følge dette, så er der ingen ko på isen. Google kan jo ikke gøre for at du har valgt at lave dit site på en måde så det kun har en URL. Selv hvis de kunne tracke hvor mange sider brugeren så, ville du få at vide at 100% af sidevisningerne gik til "http://rudefix.dk/". Hvor meget ville det være værd?

Mvh Jesper

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det betyder heller ikke noget for din placering i søgemaskinerne at du har stor afvisningsprocent hvis det er det du er bekymret for. At din side er i flash til gengæld er et større problem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

> google tolker det som noget negativt

Google Analytics er et rapporteringsværktøj - fortolkningerne laver du selv. Ikke Google.

Problemet med Flash - og i øvrigt også AJAX og en række andre teknikker er, at disse ligger som et applikationslag ovenpå browserlaget. Når man klikker rundt i applikationslaget sker der ikke automatisk nogen registrering af det i browseren - og således er der ikke noget data at opsamle for hverken Google Analytics eller nogle andre analyseprorammer, for den sags skyld.

For at løse det skal du opsætte din applikation, så den eksekverer de rette triggers, som analyseprogrammet kan forstå. Det kan godt være lidt bøvlet at have med at gøre - og selv hvis du gør det, vil du alligevel ikke opnå den detaljerede rapportering, som et website uden sådanne applikationslag får.

Men hvorfor dog holde fast i et rent Flash website?
Hvad er vigtigst - din forfængelig eller forretningen?

Det er yderst sjældent at et rent Flash site giver en bedre forretning. Faktisk har jeg aldrig set data der dokumenterer at et rent Flash site solgte bedre - men jeg har set det modsatte mange gange.

Fokuser på det der virker - frem for det du selv synes er sjovt eller cool

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart, ville jeg tro at du sagtens kan bruge en masse af GA's features i en Flash, ligesom man iøvrigt kan i Ajax apps. Men det kræver nok lidt hacking(Som i at lave hacks).

GA virker ved at der kaldes noget JavaScript, for hver sidevisning etc. Men det er også muligt at manuelt kalde GA's funktioner, og registrerer besøg, køb m.m. Da det er muligt at kalde JavaScript fra Flash, så er det bestemt en mulighed. Det er lidt tid siden jeg lavede vores GA integration, men så vidt jeg husker var den bestemt til at snakke med.

Det sagt så mener jeg ligesom resten i tråden, at du bør skifte til en html-baseret side, jeg kan ikke se at Flash hjælper din side væsentligt.

 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm tak for hjælpen. meget brugbart stof..

hvad ville det koste at lave flash elementer på en html side sådan så min side er som den er nu blot med noget mere html på? (siden er defekt pt)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun være enig med at et flash website kun i meget få tilfælde vil være det rigtige valg.

Jeg tror ikke det vil koste dig det helt store at få din site lavet om til html. Hvis du vælger at få lavet din side om til HTML så sørg for at finde et firma der leverer en søgemaskinevenlig løsning.

Skriv efterfølgende en masse artikler om ruder - opbygget omrking dine primære søgeord. Vælg nogle gode titler og overskrifter til de enkelte sider. Så er du godt på vejl til at få nogle målrettede og ikke mindst gratis besøgende (kunder)  fra google. Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)