Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DROA - Domain Registry of America spøger igen

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Firmaet lever vist desværre i bedste velgående... Jeg fik en regning i dag, men heldigvis fik jeg hjælp af et par kvikke Aminoer inden jeg betalte noget som helst!

Utroligt, at de kan få lov til at fortsætte deres forretning. Det er vel at betragte som SPAM, selvom det er offline...  Der burde være forbud mod sådan noget post!

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:16
Har også modtaget fra dem igen. Ufatteligt da jeg IKKE betalte sidste gang heller.
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:37

Ja så er de skisme igang igen. Det er ellers noget tid siden, jeg sidst har modtaget post fra dem Super Angry

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:41

hæhæ, ja jeg har også lige modtaget en i dag for første gang i lang tid.
Det der irriterer mig mest ved deres breve er, at der ikke er en frankeret svarkuvert med - jeg ville så gerne fylde den med noget tungt og sende den til dem... bare sådan for at irritere dem lidt tilbage :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:53

Nicolai Lønne:

Det der irriterer mig mest ved deres breve er, at der ikke er en frankeret svarkuvert med - jeg ville så gerne fylde den med noget tungt og sende den til dem... bare sådan for at irritere dem lidt tilbage :-)

Det modtræk tror jeg de har forudset :) 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:04

Dimitri Hardorff:
Det modtræk tror jeg de har forudset :) 

Hæhæ, vi har her på adressen en hel del firmanavne registreret (driftselskaber, holdingselskaber og dertil er vi flere firmaer der deler lokaler) og vi blev pludseligt meget opfindsomme dengang et tysk firma prøvede at lokke danske firmaer til at tegne en registrering i et værdiløst register. De havde nemlig sendt breve med frankeret svarkuvert - til Tyskland. Vi fik ikke så få kuverter der jo, af ren høflighed, skulle returneres Wink 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)