Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar mange penge på telefoni !!!!!!!!!!!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
To hurtige: er www.voipbuster.com også gratis for modtageren?
Er der andre end mig, der bliver smidt af linien efter ca. 2 min?


Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis for modtager hvis modtager modtage gratis opringning (som Amerika) men tax hvis ikke.

Du skal set 1€ på konto til har samtaler længer end 1 minut.

 
/Andy
Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
hallo Mister prøv lige at læs websiden, du skal indbetale 1 eur for at så unlimited tid, jeg har brugt det i 3 dage nu virker perfekt er er nogen fastnet telefon nummere som det koster penge at ringe til eg 90xxxx og andre bla i england virker mange firma nummerene ikke uden at man skal betale altså det engelske som tilsvarer 70 numrene i danmark, 70 nummerne i danmark virker ok gratis, ligeså her i frankrig, spanien, tysklan, østrig, norge, finland, og sverige, ligeledes ingen problem i USA, det er er intet !!! mindre end en revolution hvis det er er kommet for at blive på de her betingelser, og itakt med at nettet bliver hurtigere og billigere, er det jo et gigantisk syv mile skridt inden for kommunikation for mig er det lige så revolutionerende som da jeg i 1995 kom på Internettet hos Uni-c i danmark på trods af at der ikke var grafik og alt var ASH II det gøre den globale verden til en landsby for iværksættere.   Jeg er helt helt fremme når det gælder brug af ny teknologi og det her får 10 stjerne af mig lyden er bedre end skype og jeg bruger enda en Olympia skype telefon. 
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

min hustru er på tur i kina de her dage, og vi bruger normalt skype til at kommunikere med - i de sidste par dage har vi brugt www.voipbuster.com, og det er godt nok smart, gratis, hurtigt og nemt. Ja, næsten for godt til at være sandt.

I kina er det endog gratis at ringe til mobiltlf. - det er helt vildt!
 
:)
d.

www.onapp.com

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Billig mobil telefoni!

Jeg er en helt alm. bruger af mobilen, det vil sige en masse små korte samtaler og et hav af SMS og MMS .............. de fleste teleselskaber her i DK tager sig godt betalt for dette.
 
Her er min lille fidus
 
Alt det følge er noget du kan finde her på nettet, bare en fidus til dem der ik kender dette produkt endnu.
 
Jeg har et mobil nummer, men er ved at finde fon nr 2
 
Disse to mobiler kan jeg så ringe imellem for 1 kr pr. samtale uanset længden bare begge mobiler er under samme kunde login. Det betyder at jeg og min kæreste kan tale mobilt sammen i flere timer af gangen for kun 1 krone pr. opkald.
 
Prisen for dette herlige produkt er i den gode ende af pris listen, set med nationale øjne.
 
Fri SMS for 89,- kr. pr. måned
SMS kun 16 øre / 14 øre / 12 øre pr. stk.
Minutpris døgnet rundt kun 63 øre / 56 øre / 48 øre
MMS kun 2,50 kr. pr. stk.
 
Da der er tale om taletidskort, som er baseret på web optakning via bank eller kreditkort overførelse så er det en god ide at fylde godt op på ens konto så den ikke løber tør midt i den store ordre til den næste million *GG*
 
Jeg har intet med dette at gøre ud over jeg er en glad kunde hos http://www.unotel.dk som fysisk ligger i Skanderborg (jeg har dog aldrig været der *GG*)
 
Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Er meget tilfreds Telmore kunde, men at kunne ringe med min makker gratis er næsten så attraktivt at jeg ikke kan se bort fra det :) tror jeg vil kigge lidt nærmere på det, tusind tak for tippet!
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at fotælle at UnoTel benytter TDC mobilnet, som gerne skulle give ordenlig dækningsgrad i hele DK.

 
Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)