Lækkert svar Martin, har vi jo allerede en ny artikel til den næste version af e-pusher! Selvom du forklarer dig godt ud af tingene, så ændre det ikke på at jeg og MANGE andre bliver irriteret over at modtage samme tilbud igen og igen. Metoden er irriterende, men hvis effekten er dokumenteret, må det være det rigtige at gøre, set fra iværksætterens perspektiv. I handelsskolerne udbydes faget salg og service som en obligatorisk del af studiet. Nu forbinder jeg selv service med at være flink og rar mod kunder, og yde en indsats for at gøre dem glad. Cut the crap kommer det fra dig, nu er jeg forvirret :) Selvom min forviring godt kan vække bekymring hos mange af jer aminoer, så tror jeg ikke der er behov for at lave en ny skolereform. E-handel handler om at skille sig ud af mængden. Så hvis alle går og er flinke mod deres kunder, så vinder du ikke kunder ved at være en del af flokken, men pas på du ikke følger disse råd blindt. Der er lige så meget trends indenfor e-handel, som der er trends i aktiemarkedet. Analyser markedet, find ud af hvad alle de andre gør, og går så det omvendte, med måde selvfølgelig! Det var bare en lille opsumering af hvordan jeg får regnestykket til at gå op. Ved jeg hvad jeg taler om? Overhovedet ikke, jeg har absolut ingen erfaring inden for e-handel - jeg er blot "yet-another" iværksætter, der drømmer om at slå igennem, snart forhåbentligt :) |
Hej Flemming.
Dejligt at se Du er i strålende humør... Tillykke med ordren, så når du jo sikkert dit mål alligevel...
Nå, det var vist blot et Sidespring..
Med venlig hilsen
Lotte.