Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-pusher tilbud - på grænsen til at være spam?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lækkert svar Martin, har vi jo allerede en ny artikel til den næste version af e-pusher!

Selvom du forklarer dig godt ud af tingene, så ændre det ikke på at jeg og MANGE andre bliver irriteret over at modtage samme tilbud igen og igen. Metoden er irriterende, men hvis effekten er dokumenteret, må det være det rigtige at gøre, set fra iværksætterens perspektiv.

I handelsskolerne udbydes faget salg og service som en obligatorisk del af studiet. Nu forbinder jeg selv service med at være flink og rar mod kunder, og yde en indsats for at gøre dem glad. Cut the crap kommer det fra dig, nu er jeg forvirret :) Selvom min forviring godt kan vække bekymring hos mange af jer aminoer, så tror jeg ikke der er behov for at lave en ny skolereform.

E-handel handler om at skille sig ud af mængden. Så hvis alle går og er flinke mod deres kunder, så vinder du ikke kunder ved at være en del af flokken, men pas på du ikke følger disse råd blindt. Der er lige så meget trends indenfor e-handel, som der er trends i aktiemarkedet. Analyser markedet, find ud af hvad alle de andre gør, og går så det omvendte, med måde selvfølgelig!

Det var bare en lille opsumering af hvordan jeg får regnestykket til at gå op. Ved jeg hvad jeg taler om? Overhovedet ikke, jeg har absolut ingen erfaring inden for e-handel - jeg er blot "yet-another" iværksætter, der drømmer om at slå igennem, snart forhåbentligt :)

-------------

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming.

Dejligt at se Du er i strålende humør... Tillykke med ordren, så når du jo sikkert dit mål alligevel...

Nå, det var vist blot et Sidespring..

Med venlig hilsen

Lotte.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ALT hvad der sælger effektivt vil også pisse nogle af nogle gange. Kan man ikke leve med et par sure miner ind imellem, så skal man nok hellere blive embedsmand frem for inværksætter :)

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

 

Hej

Må åbent erkende, at jeg også syntes at den tredje mail fra Thorborg var irriterende - som en bums på ryggen, som man ikke kan nå (grimt billede :-) 

Min erfaring er, at irritationen bliver mindre og antallet af køb øges, hvis overskrift og budskab i anden, tredje og fjerde mail ændres, så der kommer noget "bonus-info" med ved hver ny udsending. Budskabet skal i hovedtræk skal være det samme, men ved at omformulere og tilføje nye supplerende budskaber rammes målgruppen på en ny (og forhåbentlig) interessant måde for hver ny udsending. Det er selvfølgelig vigtigt, at mailen ikke antager romanform - den samlede længde må ikke øges!!

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

echolibre:

Selvom du forklarer dig godt ud af tingene, så ændre det ikke på at jeg og MANGE andre bliver irriteret over at modtage samme tilbud igen og igen. Metoden er irriterende, men hvis effekten er dokumenteret, må det være det rigtige at gøre, set fra iværksætterens perspektiv.

I handelsskolerne udbydes faget salg og service som en obligatorisk del af studiet. Nu forbinder jeg selv service med at være flink og rar mod kunder, og yde en indsats for at gøre dem glad. Cut the crap kommer det fra dig, nu er jeg forvirret :) Selvom min forviring godt kan vække bekymring hos mange af jer aminoer, så tror jeg ikke der er behov for at lave en ny skolereform.

E-handel handler om at skille sig ud af mængden. Så hvis alle går og er flinke mod deres kunder, så vinder du ikke kunder ved at være en del af flokken, men pas på du ikke følger disse råd blindt. Der er lige så meget trends indenfor e-handel, som der er trends i aktiemarkedet. Analyser markedet, find ud af hvad alle de andre gør, og går så det omvendte, med måde selvfølgelig!

Jeg er helt klar over at mine mails irriterer nogen og det er ærgerligt. Men det er jo et regnestykke der skal gøre op. Hvor meget slider det på mit "brand" og hvad får jeg ud af det. Og da jeg fortsætter med at sende mange mails, så giver det vist sig selv hvordan jeg ser regnestykket :-)

Jeg tror forøvrigt du misforstår mig lidt. Jeg taler ikke om at undlade god service, den yder jeg altid. Men mange købmænd har en misforstået flinkhed over for kunderne og den vil jeg hjælpe med at fjerne. Så længe man holder sin kommunikation relevant for kunden, så kan man sende endog mange mails uden de bliver sure. Men alting er en afvejning og jeg tror jeg har fundet smærtegrænsen for mine kunder og samtidig optimeret min indtjening godt.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bertil Sall:

 

Hej

Må åbent erkende, at jeg også syntes at den tredje mail fra Thorborg var irriterende - som en bums på ryggen, som man ikke kan nå (grimt billede :-) 

Min erfaring er, at irritationen bliver mindre og antallet af køb øges, hvis overskrift og budskab i anden, tredje og fjerde mail ændres, så der kommer noget "bonus-info" med ved hver ny udsending. Budskabet skal i hovedtræk skal være det samme, men ved at omformulere og tilføje nye supplerende budskaber rammes målgruppen på en ny (og forhåbentlig) interessant måde for hver ny udsending. Det er selvfølgelig vigtigt, at mailen ikke antager romanform - den samlede længde må ikke øges!!

Nu nævner du slet ikke hvad du syntes om den 4. mail ? ;-)
Jeg har fået lavet mine mails af Jan Winum, som også befinder sig her på Amino. Han påstod at jeg kunne tjene mere ved at lave dem som han syntes og jeg gjorde eksperimentet og er godt tilfreds.
Og da jeg har hammer travlt, så ser jeg ingen grund til at rokke båden om man så må sige.
Men tak for god input!

Dbh Martin

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 04:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Martin Thorborg:
Nu nævner du slet ikke hvad du syntes om den 4. mail ? ;-)

Spandede den :-)
Hov, glemte i øvrigt at skrive, at mine erfaringer vedrørende gentagelse fortrinsvis stammer fra rekruttering af deltagere til kurser, seminarer mv.
Så jeg kan ikke sige, om det er same story ved andre typer af produkter og ydelser.

Og hva' sker der med mit skærmbillede; Google-annoncerne, der normalt er placeret i bunden, pludselig står og flagrer midt i mit skærmbillede og tværs over aminoernes indlæg - det ser underligt ud (og jeg har ikke røget noget) 

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må nok indrømme at jeg tiltider er lige så "irriterende" som Martin.

Har en kunde henvendt sig for at få et tilbud, hæmmer jeg ikke før jeg har fået et klart svar fra kunden. Sidst betød det 4 e-mails og 2 opkald på telefonen. Og ja det gav salg.

Jeg har tidligere herfra amino oplevet at folk føler sig trykt på hvis man modtager et tilbud og ikke vender tilbage. Ja jeg glemmer det nogle gange og andre gange gider jeg ganske enkelt ikke spilde tid på at svare tilbage. Men sjovt nok kommer det som en fornærmet bemærkning i andre øjemed, istedet for at "sælger" langt tidligere havde kontakt mig for endelig svar!

Som en god ven engang sagde til: ANGRIB ANGRIB ANGRIB Big Smile

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Martin

Vi ser frem til at E-pusher 3.0 kommer og at du laver et godt tilbud til os, der købte 2.0.

Måske er det lidt tudefjæs at bede om en god pris for 3.0, for den omkostning vi havde på at købe 2.0 er tjent ind flere hundre gange. Så er 3.0 lige så god som 2.0, er det lige før vi gerne vil betale dobbelt op for den (nu er vi jo forretningsfolk, så vi vil gerne modtage et godt tilbud på 3.0) :-)

Vores webshop vokser stadig med 3-cifrede væksttal, når vi sammenligner med salgstallene for samme måned foregående år. En del af denne succes er på grund af alle de fede tips, der er i E-pusher.

Jeg håber at din bog bringer nogle gode tips fra hvad der rykker i USA....

Så sæt dig nu til skrivebordet og bliv færdig med bogen og hvis du går lidt i stå, så vil jeg anbefale dig at lytte til din egen Pod-cast "Martin Thorborg sparker røv", så er du klar til at skrive igen.

Med venlig Hilsen

Kim Rasmussen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Jeg arbejder som en hest, men jeg skal bare passe på fingrene, de er ved at være godt møre.
Menjeg finder en god pris, og det bliver ikke i nærheden af prisen for den fulde version.
Jeg er super glad for at i har solgt så meget mere pga. E-pusher, den melding får jeg fra mange og det er dejligt!

Hvis du ikke allerede har gjort det, så sørg for at bliver Fan af E-pusher på Facebook, der kommer jeg løbende med lidt gratis E-pusher 3.0 artikler:
http://www.facebook.com/pages/E-pusher/45901359085

Igen tak!

Dbh Martin

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)