Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handel

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

modeogkunst:

Hvis du nu har læse hele indlæg, så har jeg køb bog af Brian.

Hej Helle

Forstår du det virkelig ikke ??

Hvis du køber en CD i Fona, så må du ikke kopiere den, og sælge den videre... Hvis du køber en Film i blockbuster må du ikke kopiere den og sælge den videre.. Når du køber en E-bog på nettet.. Så må du ikke kopiere den og sælge den videre !!

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 16:01 | Låst

Ro på Aminoer... jeg tror hun har forstået at den ikke må sælges videre... 

Hun sælger den ikke videre, og jeg har da ingen intentioner om at lave en retssag ud af det... hun var ikke klar over det, og begik en fejltagelse... 

Lad os komme videre med vores forretninger.. jeg har i hvert fald ikke tid til at sidde og skændes om dette... 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:10 | Låst

modeogkunst:

Hvis du nu har læse hele indlæg, så har jeg køb bog af Brian.

Men det giver dig ikke ret til at videresælge den - og da slet ikke kopier. Men det nytter vist ikke at forklare dig det. Jeg håber, du lærer det på anden vis.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:18 | Låst

Brian Brandt:

Ro på Aminoer... jeg tror hun har forstået at den ikke må sælges videre... 

Hun sælger den ikke videre, og jeg har da ingen intentioner om at lave en retssag ud af det... hun var ikke klar over det, og begik en fejltagelse... 

Lad os komme videre med vores forretninger.. jeg har i hvert fald ikke tid til at sidde og skændes om dette... 

Noget tyder på, du ikke har ret - medmindre du har kommunikeret med hende direkte. Der er jo en del Aminoer, der lever af deres "værker", og det er ikke helt uden betydning, om det forbigås i tavshed eller ej, når nogle vil stjæle andres arbejde.

Men du har ret - det er dig, der er den potentielt forurettede her. Og jeg tror også, det er gjort de fleste begribeligt, at det er forbudt at stjæle andres arbejde nu.

Så vi arbejder Big Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 16:19 | Låst

Hvis man læser modeogkunst's indlæg skinner det ret tydeligt igennem at det er en misforståelse og dårlig sprogbrug der er skyld i alle de her hidsige "politiindlæg". Hidser I jer ligeså meget op i trafikken over de billister der kører for hurtigt?

Jeg synes da hellere dette burde vise at reglerne omkring e-bøger er svære at forstå og eventuelt kunne trænge til at gøres mere forståelige og tydelige?

Brian, måske du skulle skrive tydligere hvad det vil sige med e-bøger? Både i bogen og på websiderne..

Mvh

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 16:28 | Låst

Weltström:

Jeg synes da hellere dette burde vise at reglerne omkring e-bøger er svære at forstå og eventuelt kunne trænge til at gøres mere forståelige og tydelige?

Jeg kan ikke se hvad der skulle være så svært at forstå. At kopiere eller gengive andres indhold uden tilladelse er ulovligt - basta. At trådstarter så ikke har fattet det og ikke VIL fatte det er en anden sag. Der er så vidt jeg ved kun ét land i verden, hvor ophavsret ikke eksisterer, og det er i Jordan. En så fundamental ting som ophavsretten burde stå klart for enhver.

Dog ville det klæde tonen at være lidt mere empatisk.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:33 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var da ellers helt sikker på, at det KUN er de love man kender man skal overholde ... Oops, der glemte jeg vidst lige moms- og skattelovgivningen fuldkommen :)

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 16:40 | Låst

Martin Hegelund Møller:
Der er så vidt jeg ved kun ét land i verden, hvor ophavsret ikke eksisterer, og det er i Jordan. En så fundamental ting som ophavsretten burde stå klart for enhver.

Måske trådstarter er fra Jordan og ikke endnu har fået læst op på lovgivningen omkring e-bøger:-).

Lovgivningen omkring pyramidespil, parkering og hastigheder er også rimelig klar, men det smutter jo for nogen alligevel i ny og næ. Men det giver sjældent anledning til så hidsige angreb her på amino..

Mvh

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 17:05 | Låst

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg var da ellers helt sikker på, at det KUN er de love man kender man skal overholde ... Oops, der glemte jeg vidst lige moms- og skattelovgivningen fuldkommen :)

Det må være det man kalder "at leve i lykkelig uvidenhed" Wink

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:11 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mode og Kunst:

Så ville det i din verden også være helt fint at alle der havde lyst oprettede et domæne,
der hedder www.mode-og-kunst.dk og kopierer alt indholdet over fra
 www.modeogkunst.dk  til den nye hjemmeside?

Og derefter søgemaskineoptimerer den så denne hjemmeside ligger over din?

For hvad er forskellen? Det er jo også bare elektronisk og det tager kun 1 time at kopiere.

Ophavsretten beskytter også dig - så vær du glad for at vi har den.

Mvh,
Christian

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)