Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for annoncering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har tænkt mig at markedsføre mit produkt på internetsider. I den sammenhæng vil jeg gerne høre om noget ved noget ang. priser. Er der nogen sammenhæng mellem pris og antal besøgende på hjemmesiden? 

Jeg søger en hjemmeside som har ca. 100.00 besøgende om dagen, og vil gerne have en lille annonce i den ene side af skrærmen, som skal vare i en uges tid. Hvad vil det som udgangspunkt koste?

mvh andreas

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 18:50

Jeg kan desværre ikke fortælle dig omkring vores besøgende på vores online magasin Kon-cept da vi først starter op 1. April.
Men da vi ikke er lanceret er vores priser meget billige i forhold til så mange andre.
Det du får:
Du vil få en annonce i vores online magasin (kvart,halv,hel)
Du vil få et banner på vores hjemmeside, med et direkte link til din egen hjemmeside.
Og hvis du betaler inden 10 dage efter vi begge parter har accepteret, så får du 10% på prisen.

Vi skriver omkring erhverv, økonomi, og iværksættere.
Vores målgruppe er 16+ - da vi mener at når man er iværksætter så er man iværksætter uanset alder.

Vores priser er:
hel side - 5000kr
halv side - 3000kr
kvart side - 2000 kr

Hvis altså det var interessant (:

- Ked af at jeg ikke kunne svare, men så kunne du overveje os (:

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:27

Hej Andreas,

Jeg har tidligere fundet nogle priser frem på, hvor meget det koster at annoncere hos nogle af de store medieselskaber.

Tjek f.eks. tråden her.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas:

Hey

Jeg har tænkt mig at markedsføre mit produkt på internetsider. I den sammenhæng vil jeg gerne høre om noget ved noget ang. priser. Er der nogen sammenhæng mellem pris og antal besøgende på hjemmesiden? 

Jeg søger en hjemmeside som har ca. 100.00 besøgende om dagen, og vil gerne have en lille annonce i den ene side af skrærmen, som skal vare i en uges tid. Hvad vil det som udgangspunkt koste?

mvh andreas

Hej

Det er ret relevant for dig og din annonce at vide hvilket medie der tales om. Hvis du skal have succes med en annonce skal den jo være placeret et relevant sted. Det er nok ikke mange cykler en annonce sælger hvis den er placeret på et scootersite... Så kan der være 200000 om dagen, men det giver ikke noget.

Jeg kender en side der har millioner af besøgende hver dag. Var det noget? Siden hedder google.. Overvej en adwordskampagne. (Link åbner i nyt vindue). Så skal du ikke finde kunderne, de finder dig!

En adwordskampagne kan sættes nemt op og man betaler kun pr. klik. det kan næsten ikke blive bedre.

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas

Husk nu, at der findes ingen faste priser på NOGET som helst, og især i forhold til annoncering er der RIGTIG store besparelser at hente, hvis man har lidt is i maven, og kan finde ud af at forhandle lidt.

Der findes altid listepriser, og det er kun de "ikke så skarpe" som betaler fuld pris for sin annoncering.

En sætning som: Jeg er interesseret i annoncering, men prisen er ALT for dyr, den må du kunne gøre lidt ved ???

Den sætning er guld værd Yes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)