Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimering af Alun.dk

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/19/2006 5:44:34 PM Forfatter: Mikkel deMib > Og nu liger addvisors slet ikke over nogle mere på Google for de er slettet fra ders index grunnet cloaking

Du må have nogle ganske særlige kontakter hos Google, siden du er i stand til at få den type detaljerede informationer, som ingen andre ellers kan få fat i. Hvem har bildt dig ind, at det er på grund af cloaking?



Det har jeg osse og det dem som der har bildt mig det ind men jeg tro nu ike du skal regn med at det er noget de har bildt mig ind... Det er facts.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
nej du, de eneste facts her er at jeg ved du tager fejl. men dig om det. Du må jo tro hvad du vil, men hvis man spreder falske rygter om andres virksomhed kan det koste dyrt i sidste ende ...
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
OK det er god nok mange år sidden jeg forlod Santa Cruz Ave i Palo Alto men jeg har staddig mine venner der og mange af dem arbeider i Mountain View. Men jeg er da lige glad med hvad du menner og tror.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg besøger jævnligt Google og har flere gode venner der, som jeg har haft gennem mange år, men det ændrer bare ikke ved det faktum at det er mange år siden at de folk der har med kvallitetssikringen af Google''s indeks at gøre (dem der f.eks. vælger om nogle sites skal droppes af indekset) holdt op med at lade informationer om årsagen til at et website bliver smidt ud. Og offentligt har Google aldrig udtalt sig om årsagen til deranking eller banning af sites - eneste undtagelse er BMW sagen fra tidligere på året.

Så, jeg aner ike hvad du har lavet i Mountin View, men det er i hvert fald øjensynligt at du ikke har snakket med de rigtige folk på Google i meget lang tid - om nogensinde.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
> Det er facts.

Nu er Addvisors tilbage i Google - med ALLE deres sider. Så hvis man skal stole på dine "facts" så må konklussionen jo være at Google nu har godkendt Addvisors cloaking. Tror du selv på den? :)
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Den er nok svaer at ædde for dig men du ER ikk den eneste der har meget gode venner runt omkring.. Quote: "Hi xxxxxx. Yeah - they filed a reinclusion request and removed all their junk pages. It''s possible to get reincluded quite fast when certain circumstances are in effect."

Jeg ved ikk om det er nodvendig at oversæt?
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Webkeglen,

Må man høre grunden til hvorfor du holder dig selv så skjult som du gør. Du oplyser ikke engang fornavn.

Hvis jeg skal tro de ord du skriver herinde, og du, som du af og til gør, ligger dig ud med anerkendte mennesker som Mikkel, bliver du nød til at give dig selv noget troværdighed ved at oplyse hvem du er.

Lige nu kunne du for så vidt mulig være en lille 13 årig knægt, og det sidste indlæg med mailen fra nobody holder jo heller ikke rigtig, alle og enhver kunne ha skrevet de få linier, og når du ikke engang sætter afsenders navn på er det jo igen umuligt at tjekke op på din troværdighed.
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
>> Webkeglen,
Må man høre grunden til hvorfor du holder dig selv så skjult som du gør. Du oplyser ikke engang fornavn. Hvis
jeg skal tro de ord du skriver herinde, og du, som du af og til gør, ligger dig ud med anerkendte mennesker som Mikkel, bliver du nød til at give dig selv noget troværdighed ved at oplyse hvem du er.

Er helt på linie med dig Martin -
Webkeglen jeg synes det er underligt at du holder dig skjult.

Svært at tage dig seriøst. Du går i klinch med Mikkel uden at vise nogen åbenhed. Hvis du har noget at have din viden i, som du sikkert har, bør du da stå frem og ikke være bange for at vise hvem du er.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig...
Hvis webkeglen er så godt inde i SEO og Google, må man
næsten forvente at han/hun arbejder med emnet. Hvorfor så holde sig
hemmelig frem for at profilerer sig lidt?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Min grunne til at skrivve anonymously er der mannge af og det betydder ingeting for mig om i tror hvad je´g skrivver eller ikk. Jeg vil godt fortæll at jeg er american og har boet mest af mit liv i Palo Alto, CA. Jeg har ikk noget ønsker om at ligge mig ud med nogle men der er tit der blivver skrevt noget nonsense som kun er documented på bassis af et kendt navn og ikk andet. Jeg er ikk expert i SEO slet ikk enda men næsten alle mine gammel venner i CA arbejder enten hos Google eller i web business i CA og de fortæler mig af og til nogne ting.

 

Jeg arbejder ikk med SEO eller dedicated web men med programming så jeg har ikk noget i kleme med Addvisors eller redzoneglobal eller ander.

Det var på grun af sider som denne: http://64.233.183.104/search?q=cache:z9aeNTw7_acJ:www.addvisors.dk/virus_marketing.php+addvisors&hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd=2 at Addvisors røg ud af Google. Er det ikk sandt er der nogne i Danmark der er bedre orientert end en af Google chief engineers. Og det kan da god være... Jeg er rat ligglad og det var ikk for at skabe bad vibes at jeg posted om det. Det skal jeg nok ladde være med igen.

Godnat

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)