Jeg går lidt med en ide som går ud på at lave en produktion af reklameprodukter i små mængder, men stadig til gode priser.
fx 100 kuglepenne med tryk i 1 farve til omkring 180-200 kr inkl alle udgifter undtagen levering. (dette er en kuglepen i god kvalitet - se billede i bunden af indlæg)
eller:
100 lightere med oplukker i bunden inkl tryk i 1 farve til 240-280 kr inkl alle udgifter undtagen levering
Jeg kunne godt tænkes at blive en af dine kunder, da dine priser er fornuftige set i forhold til antallet pr køb.
Så storm du bare der ud af med din ide, for jeg er sikker på der er mange der godt vil købe ved dig, her tænker jeg eks. på kiosker, blomsterhandler, vognmænd (taxa & fragt), og alle der ønsker at profilere sig, på en god og billig måde uden at skulle købe uoverskulige mængder.
Du burde lægge det ind på din webside nu du har den, og nøjes med at linke til den, for som du måske ved så er amino indlæg tilgængelige via google søgninger. På den måde får du flere hits på din side og dermed højer placering på google. Bare et lille fif.