Jeg mangler blot lidt info om "alle udgifter" også er inkl. kliché? Eller hvordan ordner du det? Er det sådan, at trykket er lavet i alm. skrift?
Så kunne jeg også godt tænke mig at du lavede en "udvalgs-pakke". Den skulle så bestå af de typer kuglepenne og lightere m.v., som du tilbyder.
Har du overvejet pencils også? Min erfaring er, at mange kunder foretrækker en sådan frem for en kuglepen - alle firmaer har jo kuglepenne af mere eller mindre tvivlsom kvalitet som strøartikler.
Hvis man har en mindre biks, projekt, eller blot ønsker et mindre party reklame artikler til fornuftige penge, er det jo en rigtigt god mulighed. Er jo ikke alle som har noget og bruge et kæmpe parti, som ofte er minimums krav i den slags tilbud.
Så godt initiativ, skal nok henvende mig hvis jeg for brug for lign. reklame ting :-)
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Jeg har smidt en bestilling til Janus. Jeg må sige det er hurtig og god service han tilbyder. Jeg har på meget kort tid modtaget et layout forslag fra Janus, så det ser ud til han er på toppen med sit projekt. Nu venter jeg bare spændt på en farve prøve, og så en tur i trykken efter jeg har godkendt farven.
Som sagt går der desværre lige en uge til halvanden inden jeg kan sende farveprøven afsted - da jeg selv venter på sendingen, men vil godt love at jeg sender den så hurtigt som det er muligt for mig