Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MONAVIE kommer snart til Danmark, skal du være med ?

Side 2 ud af 17 (162 indlæg)
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej vision

det var ikke ment på denne måde, godt du har gang i noget der føgles rigtig.

bare lidt ked af det på dine vejne, at det du så meget igennem, at finde noget

men super så klø på med det

mvh karsten

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det handlede om at de har været ved at blive stævnet at AMWAY, fordi de var ved at miste 35.000 mand. På grund af Brig Hart, som havde en organisation hos AMWAY på ca 60.000 mand og så han skiftede til MonaVie.

AMWAY truede med retsag, men det vides ikke om det blev til langt.

Folk fra AMWAY , skulle skrive under fremover at de ikke var presset til at skifte til Monavie. Så er den på plads. Den klausul blev sat ind hos MonaVie, så AMWAY folk kom frivilligt over til dem.

Folk fra AMWAY, kan heller ikke signe up hos MonaVie

Her er en af de harmløse retssager http://www.amquix.info/pdfs/monavie/2-08-cv-00209-db-02.pdf

også dette link http://dockets.justia.com/docket/court-alndce/case_no-2:2008mc02320/case_id-125250/

MonaVie produkter har positive effekter på kroppen og lover ikke at helbredde noget som helst. men videnskabsmænd i USA har testet og konkluderet at det har en positiv effekt på kræftceller, men ikke lover helbreddende.

Se klippende på Min facebook side: http://www.facebook.com/group.php?gid=67578175662&ref=mf

Så jeg vil da gerne have nogle links som viser en evt påstående retsag...det kunne jeg godt tænke mig at se.

Her er flere oplysninger om MonaVie

http://en.wikipedia.org/wiki/Monavie kig under refferencer punkter i 20 erne, der står om de retsager der kørt.

Flaskerne bliver ikke dyre, prisen for europa og Danmark er ikke angeng fastsat.

Lad mig spørge dig hvor meget du engentlig ved om MonaVie ? Åbenbart ikke meget, med disse beskyldninger.

her er hvad jeg fandt af retsage mod MonaVie:

http://www.amquix.info/pdfs/monavie/2-08-cv-00209-db-02.pdf

Sagen i sig selv kan læses i retsskriftet og er fuldstændig harmløs.

Men kom med nogle beviser og links til sagsakter, så kigger vi på det.

Tak for nu min ven

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Ha ha ha........

De andre har intet med konkurrenters erstatningskrav at gøre ;o)

Anyway........

Som jeg regnede med, var der to muligheder....

1. Hvis du ikke havde lavet din research ordentligt, så ville du blive glad for mit indlæg og takke mig ;o)

2. Hvis du havde lavet din research ordentligt, men var ligeglad med at det var en scambutik, så ville du prøve at overbevise om noget andet, eller blive sur ;o)

Det blev vist 2'eren.....

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Business:

Ok.....hvis du har researchet ordentligt, så ved du også at der har været retssager ift til firmaet. Vistnok fordi man lovede lige lovlig meget (Så vidt jeg husker, var det noget med, at man påstod at det kunne ødelægge kræftceller osv.). Der har også været en del diskussion vedr. det samme i medierne.

Det indeholder antioxidanter og det er da fint nok, men umiddelbart ser det ud som ekstremt dyre antioxidanter....and that's it.

De anbefaler at man skal have 4 oz om dagen og det er vel lidt over 100 gram eller noget i den stil. Flaskerne er ekstremt dyre, så det ser umiddelbart ud som om, at det bare handler om at malke folk, så det kan få noget, som man også kan få i så mange andre fødevarer (meget billigere).....

Er det helt ved siden af?

PS. Jeg er vist ikke den eneste der har den opfattelse....

http://www.sequence-inc.com/fraudfiles/2008/06/30/monavie-scam-or-not/

http://www.scam.com/showthread.php?t=58878

 

 

 

Jack

 Sjove link du sender, men hvor er restsag udskriften, hvor er de rigtige beviser ???

Hvis du ikke kan diske op med andet end sladder hjemmesider, som ikke er fra det offentlige instans. So "Get Over It " og find en anden debat og generer.

Jeg kan ikke tage mig af sådanne uofficielle påstande, så det må stå for din egen regning.

Venligst undgå at skrive mere i denne blog, hvis du kun har negative ting at sige om noget du overhovedet ikke har undersøgt til bunds.

Hav det godt.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Business:

Ha ha ha........

De andre har intet med konkurrenters erstatningskrav at gøre ;o)

Anyway........

Som jeg regnede med, var der to muligheder....

1. Hvis du ikke havde lavet din research ordentligt, så ville du blive glad for mit indlæg og takke mig ;o)

2. Hvis du havde lavet din research ordentligt, men var ligeglad med at det var en scambutik, så ville du prøve at overbevise om noget andet, eller blive sur ;o)

Det blev vist 2'eren.....

Jack

Lille Jack, har ikke lyst til at spilde min tid på dig mere, respekter venligst min debat indlæg og undlad at skrive mere i den, du er her kun for at skabe ballade og ikke sættte dig ind i tingene.

Hvis du fortsætter, må vi indgive en klage til Amino om din chikane.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det styrer du helt selv.....

FDA er ret officielt i USA  ;o) - Monavie har påstået at de kurerer kræft og det med led. Er det ikke nok for dig????? Kan det blive mere useriøst?

Det har intet at gøre med at genere en tråd. Jeg siger blot min mening.....nemlig at det bare er antioxidanter til ekstremt mange penge (uden grund).

Hvis du benhårdt vil forsvare det firma, så gør du bare det. Jeg har blot henvist til et par stykker som har en anden holdning end dig.

 

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Business:

Det styrer du helt selv.....

FDA er ret officielt i USA  ;o) - Monavie har påstået at de kurerer kræft og det med led. Er det ikke nok for dig????? Kan det blive mere useriøst?

Det har intet at gøre med at genere en tråd. Jeg siger blot min mening.....nemlig at det bare er antioxidanter til ekstremt mange penge (uden grund).

Hvis du benhårdt vil forsvare det firma, så gør du bare det. Jeg har blot henvist til et par stykker som har en anden holdning end dig.

 

Jack

....3 ord jack......GET OVER IT!......

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

;o)

Det er nok dig der skal have de 3 ord.......du virker jo ophidset.........

Skal du så også påstå i Danmark, at det helbreder kræft? Det er jo hvad de har gjort i USA og dermed fået FDA på nakken....

Nå, men du må hygge dig med vidundermidlet

Over and out

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Vision Security:

Business:

Ha ha ha........

De andre har intet med konkurrenters erstatningskrav at gøre ;o)

Anyway........

Som jeg regnede med, var der to muligheder....

1. Hvis du ikke havde lavet din research ordentligt, så ville du blive glad for mit indlæg og takke mig ;o)

2. Hvis du havde lavet din research ordentligt, men var ligeglad med at det var en scambutik, så ville du prøve at overbevise om noget andet, eller blive sur ;o)

Det blev vist 2'eren.....

Jack

 

Lille Jack, har ikke lyst til at spilde min tid på dig mere, respekter venligst min debat indlæg og undlad at skrive mere i den, du er her kun for at skabe ballade og ikke sættte dig ind i tingene.

Hvis du fortsætter, må vi indgive en klage til Amino om din chikane.

 

Ja, det indlæg havde jeg ikke set, og det er jeg jo nødt til at kommentere.

1. Det er ikke dig der bestemmer, om jeg skal skrive indlæg på Amino eller ej

2. Det er ikke dig der bestemmer, om jeg skal skrive i de tråde du opretter eller ej

3. Hvis du ønsker at kalde mig for 'lille Jack', så er du velkommen til det. Vær dog klar over, at det siger mere om dig, end om mig

4. Hvis du ønsker at klage, så synes jeg bestemt at du skal gøre det - Hvis det er blevet forbudt at diskutere på Amino, så vil jeg nemlig gerne vide det

5. At du mener at jeg kun er her for at skabe ballade, er din mening og den har du ret til. Jeg har selv en anden mening.

Så har jeg vist kommenteret på dit indlæg.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Endelig! Har ventet som et lille barn på at Acai helvede også skulle ramme DK. 

 

Tid til at forberede sine facebook før og efter slankebilleder!

 

 

 

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 2 ud af 17 (162 indlæg)