Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot link på webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja er dette en god ide, at implementere et billede/link til ens side på trustpilot, på ens webshop.

Så folk kan gå ind og se brugeranmeldelser.

Man leder jo i og for sig kunder væk fra ens side.

Og hvis man finder 1 dårlig anmeldelse på trustpilot, blandt en stor stak gode, vægter den dårlige så ikke alt alt for tungt?

Kunne godt tænke mig a t høre jeres tanker om dette.

Stifter og medejer af Trendhim ApS & Lucléon ApS. - Læderarmbånd

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:52

Jeg gør det ikke

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 18:09

interessant, har du nogle dybere begrundelse(r), statistikker, splittests eller lignende at bakke det op med?

Eller tror du bare det er dårligt?

Stifter og medejer af Trendhim ApS & Lucléon ApS. - Læderarmbånd

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 18:48

Det første spørgsmål du kunne stille dig, er! Hvor mange af dine kunder tror du kender trustpilot? Emærket, Fion, Handel-sikkert etc.

Jeg kunne ikke selv finde på at smide nogen som helst lignende links væk fra min side, på nogle af mine shops. Hvis du vil skabe tillid omkring din butik, kan du så ikke smide lidt "verified by Visa", et billed af dig selv, samt en adresse og telefon nr. hvor folk kan få fat i dig på?

Er det kun for selve bedømmelsesdelen du er interesseret i? Så skal du også have en ménte at de fleste som benytter en sådan tjeneste ofte søge efter hævn for en uheldig handel, dem hvor det går glidende tænker ikke på at skulle snakke positivt om handelen.

Se fx

http://www.trustpilot.dk/review/www.pixmania.com

Selv om man efterhånden har hørt mange historier om pixmania så må det jo være direkte ulogisk at kunne skrabe hver anden anmeldese ind som middelmådig eller ligefrem dårlig

Jimmy

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:59

Sebastian Petersen:

interessant, har du nogle dybere begrundelse(r), statistikker, splittests eller lignende at bakke det op med?

Eller tror du bare det er dårligt?

Nu har Trustpilot væretoppe og vende flere gange her på Amino i det sidste sammen med eMærket mv. Hvad er værdien af dette mærke. Eksempelvis har jeg selv fået et tilbud fra en der ville skrive 50 positive anmeldelser om min web-shop for ganske få penge. Surt jeg ikke driver e-handel. Hvad er værdien af sådanne anmeldelser? Intet og et system der ikke har nogen kontrol er intet værd.

Henrik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)