Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din forretning Netsikker ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvad syntes i om konceptet ? www.netsikker.dk

(Netbetjenten.dk, netbetjent.dk, sikkerhedsskiltet.dk)

Hvad syntes i om designet/layoutet ?

Hvad syntes i om teksterne ?

Helt til sidst, kunne i finde på at bruge Netsikker.dk ?
Så kan vi måske også finde en helt speciel amino-pris :-)

Jeg ville blive helt vildt glad for jeres rettelser & feedback.
Så jeg kan sørger for eventuelle ændringer bliver foretaget.

På forhånd mange tak.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:08

> Hvad syntes i om konceptet ?

Suk, endnu et mærke jeg aldrig ville bruge penge på

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:14

Hvorfor skal man betale for sådan noget når det er ingen garanti? Det der holder er kundernes synsvinkel og mening og det mener jeg at man for fra trustpilot.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 12:21

Perbj:

Hvorfor skal man betale for sådan noget når det er ingen garanti? Det der holder er kundernes synsvinkel og mening og det mener jeg at man for fra trustpilot.dk

Og når trustpilot nu kan manipleres med, og forretninger kan betale for positive anmeldelser - hvori er værdien så?
Kan slet ikke se fidusen i alle disse mærker...

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Pointen er jo netop at der ikke kan manipuleres med den information du finder på Netsikker.dk

Du tilmelder dig for at blive tjekket!
Dermed sender du forbrugeren et signal om at du overholder en række retningslinijer som vi har sat.
- Samt står inde får en etisk adfærd..

Så jeg vil nu mene at garantien er forholdsvis stor, da du som forbruger her, selv har mulighed for at vuderere og sammenligne med andre koncepter, som er godkendt.

Hvis vores "Netbetjent" finder brud i retningslinier mv. kan forhandleren helt miste retten til at bære mærket.

Eller hvis vi modtager klager over en forhandler, tager vi sitiaution op,

Alt dette ville i vide, hvis i havde brugt 2 min. på at læse hvad der står inde på siden.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 12:55

Hej

Det er jo fuldstændig ligegyldigt om man mister et mærke som forbrugeren ikke kender.

I bund og grund kunne enhver butik lave et sikkerhedslogo og en sådan mærkeordnings hjemmeside  som man kunne henvise til.  For 350 kr. kan du lave en mærkningsordning hos Surftown, one-com eller lign.

Jeg har læst hjemmesiden og jeg forstår i bund og grund ikke konceptet. Den ultimative straf er, at firmaet ikke kan være kunde hos netbetjent.  Hvad skal forbrugeren bruge det til?

De ting som netbetjent nævner som beskyttelse af forbrugeren, er vedtaget ved lov. At man så overhovedet ikke nævner den lov som internethandel er reguleret efter, forbløffer mig sådant set ikke. Hele setuppet er utroværdigt.

/Michael

/Michael

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:47

Jeg vil give dig ret i at de tman manipuleres, men jeg ser helt klart trustpilot som den side der bringer det mest seriøse budskab, hvor forbrugerne kan føle sig mest tryk. De samler anmeldelser fra andre sites og Annoncer fra aviser.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:56

"Før de begynder at handle på internettet, er der en række ting de bør gøre først".... det skal enten være De eller du.

Hvordan forholder I jer til bankoverførsler?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:00

Og De med stort "D" Cool

Måske old school - men en hjemmesides sprogbrug fortæller mig meget.

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 18:36

Netsikker.dk er lanceret for 3 dage siden, og vi har allerede bestilt online annoncering og radio reklame - så det skal forbrugeren nok komme til !..

- håber vi   :-)

Det i faktisk siger er, at garanti-stempler m.v. ikke er en dyt værd - og det passer jo ikke.
Hvad med eks. emærket, ud over at koste 4 gange så meget, hvad er så forskellen på emærket og sikkerhedsskiltet?

Egentlig får man mere hos Netsikker, end man gør hos Emærket.
Det skaber tryghed hos forbrugeren, og du sender som virksomhed et signal om at du går ind for etisk adfærd..

med etisk menes lovligt og korrekt, eller i god tro m.v..
- og ja det betyder selvfølgelig også, at det du acceptere kan risikere at indgå i den danske lovgivning.

Kort sagt kan du vurderer på Netsikker.dk, om det er et sted du vil handle!
Ja det kan du også godt på Trustpilot, men som i selv siger - så kan det ligeså godt være forhandleren selv der har skrevet bedømmelsen.

Udover at Netsikker er et sikkerhedsskilt - der signalerer at virksomheden opfylder en række krav, hvor nogen af dem faktisk er hævet over den danske lovgivning.

Henviser vi også til anmeldelsessider, samt artikler på internettet, ligesom f.eks. på truspilot gør.
samt samler relavant information om forhandleren, Bl.a. betalingsmetoder, har forhandleren sager hos forbrugerstyrelsen m.v.

Det vi prøver at sige er: Er din side Netsikker - Så "tør" vi godt at handle med forhandleren.
samtidig kan du også læse anmeldelser, artikler og finde relavant information om forhandleren, alt sammen med direkte link til det relevante.
Så uanset hvor de forskellige forhandlere har tingene på deres side - så er det samlet, samme sted på netsikker.dk

- Siden er stadig ny, men vi håber da med tiden, at det bliver et respekteret skilt - ligesom emærket.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)