Wannafind til proffesionelt brug, super support, stabilt og en fair pris.
Mine hobby projekter bruger jeg unoeuro, samme firma som Wannafind, samme oppetid, men dog ingen telefonsupport.
De gange jeg har haft brug for support har været på skæve tider, blandt andet en søndag aften klokken 22.40 hvor svaret var faldet inden 23.00, så kan kun rose deres support til skyerne :)
Vores primære servere står hos InterXion - vores egne servere vel og mærke. Dertil har vi så et spejl af webdelen hos en normal hostingudbyder.
Endvidere har vi så mail og en selvstændig ftp stående hos os selv.
Den med "fri trafik" er vidst et tilbagevendende problem for alle som har en større mængde trafik imod deres servere. De fleste hosting-centre har et eller andet loft hvorfra fri trafik ophører og man så skal betale x-antal kroner pr. ekstra megabyte. Housing er lidt anderledes, da der typisk regnes direkte på forbruget af båndbredde - både i flow, altså hvor meget båndbredde man bruger på én gang, men også i samlet transmission hvor det er den samlede mængde af megabytes pr. måned.
/Jesper www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk
Jeg bruger servage.net. Der er plads til 25 domæner og masser af database kapacitet. Vær dog opmærksom på du pt. selv skal sørge for backup! SE mere i tidligere tråd; http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=5270
Jeg bruger b-one, og jeg råder alle mine kunder til dem også.. Har aldrig haft problemer med dem.. Og de yder en helt tilfredsstillende service, efter min mening..
pil.dk (meget tilfreds, men også i den dyre ende - regner med at flytte ved udløbet af ab.perioden)
e-navn.dk (godt tilfreds)
wannafind.dk /123hotel.dk (godt tilfreds, men har ikke været i brug så længe)
dandomain.dk (tilfreds)
(hmm, det var da en frygtelig masse! )
Lige nu bruger jeg wannafind eller deres reseller-løsning 123hotel. Jeg er godt tilfreds med både pris og service og flytter flere derover efterhånden som abonnementsperioderne udløber
Har godt set en anden (lidt ældre tråd) noget om en kritisk debat fra computerworlds debatside, men jeg er nu fint tilfreds. Jeg sætter dem heller ikke på prøve.... Jeg har "kun" et visitkort liggende - endnu. Men for en flad femmer pr. måned.
Jeg har også tidligere "shoppet" rundt omkring, men har nu samlet alle mine kunder på en dedikeret server jeg lejer.
For mig var det afgørende her handlefrihed, idet jeg nu selv bestemmer alt og hurtigere kan servicerer mine kunder, frem for at skulle kontakte hostingfirmaet, men kunden sidder i det andet rør...
Fri trafik er = en joke. Det er salgståge som forsvinder som dug for solen, den dag du får succes. Jeg køber min trafik i pakke af 5 GB og opjusterer disse trafikpakker efterhånden som mængden af kunder på serveren stiger. Hvis en kunde altid bruger meget trafik, finder jeg det kun rimeligt, at denne kunde også selv betaler for en trafikpakke (alt efter mængden). Jeg opfordrer generelt mine kunder til lige at give et heads up, hvis de ved at der kommer meget aktivitet på deres side, grundet SEO, reklame, PR eller andet. Så kan jeg tage forholdsregler så de ikke generer andre kunder...
Det gør jeg, fordi jeg tror på langvarige kundeforhold. De store hostingudbydere kan derimod være mere eller mindre ligeglade med, om de må opsige én kunde. De satser på mængden af kunder og har ikke kapaciteten til at nurse den enkelte kunde. Det betaler man heller ikke for, så det synes jeg er helt i orden!
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Har cliche... Og har haft over 4 hele døgns nedetid på mysql serveren... De laver intet, nada og absolut ingenting hvis der sker nedbrud uden for normal arbejdstid... Har oplevet at serveren var nede fra torsdag klokken 16:30 til mandag klokken 9 fordi der var helligdag om fredagen...
Andre der har oplevet at de billige webhoteller ikke reperere servere i weekenden?
Tvivler på at meget er sket... Det 3½ døgns nedetid jeg oplevede over helligdag og weekend er en måned til to siden... Skrev til dem flere gange i løbet af weekenden efterhånden som jeg blev mere harm over deres manglende support blev mailsne nok også lidt mere arrige... Deres svar på alle de spørgsmål jeg havde stilt til dem var: Undskyld ulejligheden - serveren er oppe igen...
Kan vist godt sige at jeg har antennerne ude efter noget bedre... Og de ingen anbefalinger får herfra...