Lige nu er klokken 10:20 hos mig.... passer tiden med mit indlæg? |
Niels Henriksen:Lige nu er klokken 10:20 hos mig.... passer tiden med mit indlæg?
Nej... serveren går en time foran...!!
Lige nu er klokken 10:20 hos mig.... passer tiden med mit indlæg? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Nej... serveren går en time foran...!! |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Der står da ellers kl. 10.20 øverst i indlægget ... Mvh. ditbrugtmarked |
Set her fra min skærm står der: "Niels Henriksen skrev dette indlæg: 30 jan, 2009 10:20: " Og nedenfor er din egen tekst, hvor du skriver, at klokken er 10.20 hos dig. Altså ser tiden korrekt ud her. Opdatering: Og så kom jeg i tanke om, at jeg havde samme problem, indtil jeg snød og ændrede min tidszone i Debatindstillinger. Jeg sidder nu i GMT, selvom jeg er i Danmark Hop ind og gør det samme, så bliver alting godt igen. |
har set det.... det vra min chrome browser :( |
Her står der: Niels Henriksen Skrev: 30-01-2009 11:20 | IP-adresse er gemt Lige nu er klokken 10:20 hos mig.... passer tiden med mit indlæg? |
jeg skulle sätte tiden til GMT i min profil.. Hmm... kunstigt... öh.. märkeligt.. |
Tak for dit indlæg - For uden det havde jeg ikke lige vidst at jeg skulle ændre indstillingerne til GMT og dermed havde jeg jo ikke været "up to date" på Amino.
|
Jeg synes virkelig det er en misforstået og dum måde at lave personificering på! Log-dates skal sgu være system-låste - ikke bruger-afhængige. Jeg gider virkelig ikke gå og stille frem og tilbage på uret på alle de sites jeg besøger, hver gang vi skifter mellem sommer- og vintertid. Og jeg synes det er dumt, at man så ikke har fælles referencerammer. Nå, men det er jo blot endnu et punkt til listen er over de mange misforståede detaljer i Community Serveren. Fcuk hvor er det dog et lorteprodukt hehehe LOL |