Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til ny hjemmeside/projekt

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle...

Så er der gået lidt tid og jeg har tænkt over alle jeres svar.

Mange syntes ikke helt at forsiden var god, så jeg har prøvet at lave en ny. Hvad syntes I om den ?

Kontaktoplysninger med CVR, telefon osv kommer på snart T&S svarer tilbage med det!

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 03:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars,

Set med mine øjne er det en lidt både ja og nej situation, jeg synes bestemt du har fundet nogle bedre elementer frem i form af din ikon-liste, men samtidig mener jeg at den er blevet mere uoverskuelig ved at have to kolonner tekst ved siden af hinanden.

Har du styr på flash eller kender nogen der har det? jeg tror det ville være værd at overveje at lave en meget simpel animation i toppen til at præsentere de informationer du har i topbilledet samt i højre kolonne, og så samtidig have din factliste med ikonerne nedenunder i fuld bredde. Hvis du vælger at lege lidt med den idé skal du lægge vægt på at det er flash''en der får opmærksomheden først, og at det der præsenteres i den skal være kort og simpelt men nok til at fange opmærksomheden for at man går videre.

Til dem der ikke helt fik set den gamle (eller som jeg havde glemt hvordan det helt præcis var den så ud), så kig her:
http://64.233.183.104/search?q=cache:lrZUzHcSrb4J:www.serverchecking.com
(Google cache)
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sune...

- Jeg hedder nu altså Allan!

Ang. flash, så er det også en tanke, som jeg har haft. Har dog ikke de store evner selv, men vil da overveje, om jeg måske kan finde nogen der kan.

Har fået en del andre tilbagemeldinger på den nye forside, som i hvert fald syntes, at den var bedre end den gamle, så det er hvad jeg forholder mig til lige nu! Min energi ligger lige nu i at få det oversat til engelsk, så jeg kan åbne op for en del flere brugere.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Sorry - kom til at kigge på lars indlæg og som du kan se var det sent ;)
Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Allan,

Nu har jeg så kigget lidt på din nye forside, og den er MEGET bedre. Der er også mere information. Personligt synes jeg dette er en stor fordel, da det hurtigt giver mig et overblik over resten af sidens indhold, samtidig med at det sælger godt.

Kan godt lide din brug af ikoner, som iøvrigt er godt gennem-arbejdede. Minder mig lidt om de goder sider af Windows XP

Jeg har selv oprettet en bruger nu, så må vi se om nedetid er noget som jeg kommer til, at lide under.

Måske skulle du under kontaktpersoner, have en form for skilt hvori det stod at al data indgivet ikke på nogen måde bliver solgt eller vidregivet til en tredjepart. Kan godt være du har det et eller andet sted på siden, men for, at øge brugertilliden, kan du ligeså godt plugge det ind.

Det var egentlig det eneste input jeg havde, husk, at råbe op når du er klar med nye opdateringer og oversættelser.

[edit] Jeg opdagede lige, at du ligger nr et på google, hvis man søger på: 'Undgå nedetid' - hvilket du sikkert er klar over. Men teksten står rimelig underligt, her er et lille udtag af din meta description: 'UndgÃ¥ nedetid' - google har vist lidt svært ved at læse dine tegn.
Side 4 ud af 4 (35 indlæg)