Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til ny hjemmeside/projekt

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

Så er jeg småt ved at være færdig med en lille idé, som jeg skal prøve at drive ved siden af det normale job. Jeg har udviklet et online værktøj til overvågning af hjemmesider/servere, som skal være første step mod min drøm som selvstændig. Jeg er programmør - og det er det som jeg er god til, og vil derfor gerne have noget input omkring markedsføring og lign.

Har selv tænkt på spørgsmål som:

1.  Hvad syntes du om mit system/hjemmeside.
2. Tror du der er potientiale i et sådan et projekt.
3. Hvordan fastlægger man sine priser?

Eller har du bare en kommentar, så er den også velkommen. Hvis nogen har en hjemmeside eller lign, og kunne tænke sig at prøve systemet, så meld jer endelig til en gratis prøveperiode, og kom gerne med kritik heraf.

Med venlig hilsen
Allan Hansen
http://www.serverchecking.com
 
 

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Jeg tror du skal henvende dig til virksomheder der tilbyder hoasting og/eller cmsystemer - så kan de integrere det i deres løsninger. Jeg tror nemlig ikke det er noget "almindelige" mennesker interesserer sig for - de vil jo bare have at tingene fungerer
 
Måske du kunne kombinere det med noget statistik - på den måde er det flere slags overvågning du kan tilbyde.
 
Bare lige hvad jeg kom til at tænke på :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej David

Tak for dit input.

Det er klart at det er en meget speciel løsning jeg har lavet, og den jo også er udkommet mere af min egen interesse for området, end for en stor analyse af markedet! :-)

Det du skriver med statistikken er jeg ikke helt med på, hvad du mener? Der er statistik over ens overvågninger nu, men det er måske ikke hvad du tænkte på?

Med venlig hilsen
Allan Hansen
http://www.serverchecking.com

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Med statistik mener jeg bare overvågning af hvor mange der klikker ind på ens hjemmeside, hvor de kommer fra, deres vej rundt på sitet, deres skærmstørrelse, OS, browser osv. Du ved, helt almindelig statistik :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
hey
Det er et smaddergodt produkt, med mange muligheder. Jeg har tidligere brugt flere af typen og har fundet det amerikanske Alertsite.com og det danske digicure.dk bedst.
Så vidt jeg kan se holder dit produkt øje med porte og pinger måske også for at se om serveren er til at nå udefra.
For os har det vigtigste altid været at holde øje med processer eller rutiner. Dvs. f.eks. at kunne "optage" en booking/købs process som en slags "masterudgave" og derefter tjekke hver 5 min. at processen er magen til masteren - ved afvigelser skal der være en alarm/sms eller lign.
 
Kunne dit system dette - og var prisen OK...så ville der virkeligt være et marked for det.
 
Sitet/layout osv. virker godt i mine øjne.
 
:)
d.

www.onapp.com

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ditlev.

Tak for dit input også.

Det var måske en idé til udvidelse af systemet. Hvilket site har den funktion med en "proces", så man måske kunne blive lidt inspireret!

Så skal jeg bare finde ud af hvordan jeg får gang i butikken. Hvis nogen har foreslag eller ideer hertil, så må I meget gerne sige til. Det er min plan at systemet skal laves i en engelsk udgave for at kunne dække hele verden også. Det giver trods alt en lidt større mængde potientielle kunder!

Med venlig hilsen
Allan Hansen
http://www.serverchecking.com

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle ehandels sites har jo en købs process.

Køber du en sofa på bolia.dk eller en flybillet på flybillet.dk skal du igennem 1-4 steps før handlen er gennemført.
Hvis de 4 steps kører som de skal er sitet jo ikke kun oppe, men rent faktisk også brugbart.

Det er nemlig her at den tekniske og kommercielle tilgang har sine forskelle.
En server kan jo nemt være "oppe", så den kan pinges osv., selvom funktionerne på sitet ikke fungere. Dvs. at selvom den tekniske del er ok, der er hul igennem osv. er det ikke sikkert at brugeren oplever det sådan (og det er jo det vigtigste) - det kan nemt være at billedet er helt anderledes.
Som ejer af en online forretning er jeg jo ikke særligt interesseret i at vide om serveren kan pinges, nej - det jeg vil høre om er hvorvidt kunderne kan købe hos mig.
 
:)
d.

www.onapp.com

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditlev.

Jeg ved godt, hvad du mener, der skal kontrolleres. Det var mere, om der var en konkurrent derude, som allerede tilbød dette. Man kan jo lige så godt kigge på, hvad der ligger på markedet, og så tage de bedste ting til ens eget produkt.

Med venlig hilsen
Allan Hansen
http://www.serverchecking.com

 

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
alertsite.com og digicure.dk har det allerede - men de pænt dyre :)

www.onapp.com

Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Ser ud til at være en god idé, og jeg vil også mene at du skal henvende dig til hosting firmaer og ikke privat kunder, da de aldrig ville søge efter det du tilbyder.

Hvad angår layout, så er det fint, dog synes jeg, at din forside virker uprof., med de to store billeder. Det ligner noget fra en side hvor der står, at man bare skal give sin adresse, konto nr, og lidt andre informationer om sig selv, og så får man en splinter ny computer helt gratis*.

*Du skal dog betale 15.000kr i administartions begyr

Men derimod virker resten af din side rigtig godt, og alt andet ser meget fint og prof. ud.
Side 1 ud af 4 (35 indlæg)