Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bør jeg få mig en advokat?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da bestemt lidt underligt, at de ikke vil give en bedre forklaring ...

Jeg kom til at tænke på, uden at ane om det passer, at de måske kunne være bange for hvad de langsigtede omkostninger kan være ved den ændrede rørføring. Når faldstammerne på et tidspunkt skal udskiftes i hele huset (og det skal de en gang imellem - ganske vist med MANGE års mellemrum), så kunne det være, at det blev dyrere lige i din opgang, fordi den ikke længere er identisk med de andre. Men det er som sagt bare et gæt :)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 00:07

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg kom til at tænke på, uden at ane om det passer, at de måske kunne være bange for hvad de langsigtede omkostninger kan være ved den ændrede rørføring. Når faldstammerne på et tidspunkt skal udskiftes i hele huset (og det skal de en gang imellem - ganske vist med MANGE års mellemrum), så kunne det være, at det blev dyrere lige i din opgang, fordi den ikke længere er identisk med de andre. Men det er som sagt bare et gæt :)

De er netop blevet skiftet ud for vistnok 6 år siden fordi der var store problemer med de gamle faldstammer, og det var der de tog beslutningen om at alle skulle gå lige ned. Så ja, der ligger noget nervøsitet over at skulle få problemer igen. Nu er der bare to VVS-firmaer der uafhængigt af hinanden har sagt at det ikke ville give problemer når der kun er én lejlighed ovenover... Men igen - de var måske også blevet lovet at de gamle ville fungere...

Så jeg vakler lidt mellem forståelse for bekymringen og ærgrelse over en principsag som skal koste mig 30.000 kr.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 00:09

Det skal lige siges at problemerne med de gamle vist ikke skyldtes at faldstammerne havde knæk, men at de rustede indvendigt, eller noget i den stil.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)