Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel mod BGsys

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/14/2006 8:10:38 AM
Forfatter: Mikkel deMib
Nej, sådanne skjulte links har INGEN SOM HELST possitiv betydning for kunden. Tværtimod! 

Lige lidt off-topic, men siden det nu blev bragt på banen....

Hvordan klassificerer man/google skjulte links generelt?

Er det når de har samme farve som baggrunden, når de har størrelse 1px, når de er i NOSCRIPT tags, når de er udkommenteret i HTML''en med  <!-- , når de er i DIVs der er uden for sysnfeltet, DIVs der er hidden...
+ dem jeg sikkert lige har glemt i skrivende stund.....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19
Dato: 6/14/2006 10:11:18 AM Forfatter: netMedia.dk
 Hvordan klassificerer man/google skjulte links generelt?

Dem en almindelig besøgende, ikke kan se :)

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:29
Dato: 6/14/2006 10:19:03 AM
Forfatter: Tommy
Dem en almindelig besøgende, ikke kan se :)

Så - nu ingen grund til at være næsvis . Kan være sløv til tider, meeeen lige her kunne jeg nu godt forstå betydningen af ordene ''skjult'' og ''link'' i en samlet sætning.

....det jeg mente var: Er der nogen tekniske metoder som er mere farlige end andre i SEO sammenhænge, jævnfør de metoder jeg nævnte før?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:23
> Dem en almindelig besøgende, ikke kan se :)
Ja, det er faktisk den mest præcise beskrivelse du kan få
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:01
Hej

Jeg faldt lige over dette gamle indlæg.

Jeg har nemlig overvejet at købe en løsning ved dem, dog "blot en helt almindelig" webshop...men det lyder jo umiddelbart lidt bekymrende... nogen der her flere erfaringer eller ris eller ros?

på forhånd tak.

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 00:18
Kort:

Rigtig venlig inden køb - service forsvandt efterfølgende...(Eller lad os sige at den "venlig tone" forsvandt.. jeg kan nikke genkendende til noget af tonen i den oplyste mail).

Lovede gratis opgraderinger inden køb, koster efterfølgende penge.

og et par andre småting.

Jeg var "ok" tilfreds i starten, fik support - men ville overveje en anden løsning hvis jeg skulle vælge igen.

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:32
Hej JensP

Tak for responsen, omend den er anonym.

Det er korrekt at vi udsendte et tilbud om opgradering fra version 2.1 til 2.2 d. 13. januar 2006, hvor vi tilbød oprettelse af en parallel installation på domainet, konfigurering, overførsel af alle data og custom tilpasninger for 499,- ex. moms som et engangsbeløb.

Som Q8 siger - Det er vi så gået bort fra.

Ulempen var dels nogle få reaktioner som din, men det delte vore kunderne op i forskellige versioner og det var meget uhensigtsmæssigt, da vi, som vore kunder, har en interesse i at alle anvender nyeste version.

Dels p.g.a. flere features og mere ensartet support/dokumentation, men i særdeleshed for at være opdateret til nyeste sikkerheds niveau.

Alle opdateringer har siden været udført u.b. og siden version 2.4 har vi desuden valgt at offentliggøre indholdet for andre end shop-ejere, så alle kan se hvad der arbejdes med/på.

Det fremgår af denne Lux Shop versions oversigt.

Service niveauet kan jeg på baggrund af ovenstående ikke kommentere, men jeg kan henvise til beskrivelsen af de mulige support kilder vi tilbyder vore kunder.

Jeg skal da beklage at du har fået en negativ oplevelse på den konto.

Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:01
En debat der virkelig har trukket mange elementer med sig. Jeg vil blot komme med et indlæg om mine oplevelser med BGsys:

Jeg skiftede fra Surftown til BGsys og har udelukkende haft gode og positive oplevelser.

Ved konvertering og flytning var der 0 problemer, efterfølgende har jeg haft brug for support flere gange og har kun haft positive oplevelser. Både telefonisk og via mail. En altid hjælpsom og god stemning og aldrig negativt eller nedladende.

Jeg anbefaler klart BG til alle jeg ved der skal ha'' en velfungerende webshop. Specielt, hvis det er nogen der ikke har et dybt kendskab til OsCommerce, - det har BG og deler den gerne.

En glad og tilfreds kunde

pakua

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:08

Hejsa

Jeg kan kun stille mig i rækken af tilfredse kunder hos BG-sys

Altid god og hurtig support, stor hjælpsomhed og ikke mindst til den aftalte pris.

God weekend til alle Smile

Hilsen

Peter B Jensen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:49

Laika IT:

Olby forklarer mig så, at vist mere end 20% af koden er ændret er det ikke længere open source.

Det er noget fis det der! Hvis en delmængde af koden er GPL skal resten af koden ligeledes frigives under GPL og det er uanset hvor meget det drejer sig om.

Dog kan der være tale om plugins og enkelte moduler der er frigivet under en anden licens. Men hjemmelavede cowboy regler om 20% her og der gælder ihvertfald hverken på Amino eller i resten af verden, måske det gælder på Openforum det ved jeg ikke.

(ved godt det er en gammel tråd)

Og et lille PS mere .... over hele verden er der endnu ingen der har turdet tage GPL i retten ... det sku glæde mig at se Bgsys forsøge :)

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)