Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilføj din hjemmeside til vores link katalog - PR 1/10 pt,

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Jamen Mikkel dog...... Zip it!

Hvorfor nævner du pludselig det? Jeg påpeger at metoden der bliver brugt til at indsamle disse emails på, ikke kan være lovlig i forbindelse med udsendelse af markedsførings martriale.

Brugeren skal som det står aktivt have mulighed for at sige nej tak førend at email adressen kan benyttes til udsendelse af markedsførings martriale.. uanset hvordan du vender og drejer den.

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:55

Ohh... Så er jeg med igen Big Smile

Mange tak for afklaringen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Paw, du tager fejl, og derfor er det da helt naturligt at du går videre og anmelder Martin for det som du mener et lovbrud. Held og lykke med det. :)

Iøvrigt lancerer jeg selv snart en løsning med lignende bytteri - du får noget af mig, hvis du tilmelder dig mig nyhedsbrev. Så kan du anmelde mig også. Held og lykke med det også.

Du mener måske, at du har ret til at få mine - eller Martins - gaver uden at tilmelde dig? Tro om igen

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Oh my god Paw, du bliver da ved.

Nu skærer jeg lige loven ud i pap for dig da jeg har haft den helt inde under neglene, og endda også taget en god diskution med Martin Thorborg omkring netop det her emne!

At sige "Ja Tak"

Du signer dig aktivt op til noget

At sige "Nej Tak"

Du undgår den tjeneste der tilbydes.

Man har ikke krav på at sætte sit ja tak eller nej tak i en flueboks, men den går du åbenbart rigtig meget op i kan jeg høre. Det er såmænd også det letteste hvis den bare er der til at udtrykke om man vil ha' det eller ej... Men det er ikke sådan loven skal tolkes... Så længe man aktivt gør en indsats og man iøvrigt er bekendt med hvad ens aktivitet udmønter sig i, så har man accepteret der tilbud der blev fremlagt. Så medmindre man er blevet indlemmet i noget bondefangeri eller på anden måde snydt, så er det helt efter loven...

Det var da utroligt at du bare ikke VIL indse at du måske har overfortolket loven bare en smule! Big Smile

Der er lidt andre regler ved et køb, for der kan du opleve at du slet ikke får et valg om et nyhedsbrev, og hvis du så bagefter modtager et så ER det ulovligt... Men da det her overhovedet ikke drejer sig om et køb så er du helt galt afmarcheret med dine udlægninger...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 12:29
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Mikkel jeg ønsker ikke at lege bussemand på nogen måde, så hvorfor skulle jeg anmelde Martin?

Det kan godt være at du i bund og grund har ret i den sidste ende, for på sin vis kan jeg godt følge dig - det undre mig bare at der i loven om markedsføring via email står skrevet at brugeren aktivt skal have mulighed for at kunne sige nej tak.

Niels, jeg orker slet ikke at svare dig endnu engang på dit spørgsmål.. Jeg overfortolker måske loven.. måske ikke.

/ Paw

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:37

Lige et par spørgsmål ang. betingelser:

//

1. Tilføje din hjemmeside til dagenslink.dk
2. Indsætte et link til dagenslink.dk på minimum forsiden af din hjemmeside.

Vinderen udtrækkes automatisk af systemet. Vinderen vil få besked via e-mail. Kun folk der har et link til dagenslink.dk deltager i konkurrencen.

//

Uden at komme med en anklage, men:

MHT. Punkt 2. Hvad nu hvis Google ser jer  "som en dårlig nabo", hvor mange forsider er så pludselig i problemer mht. pr. / synlighed.

"Vinderen udtrækkes automatisk af systemet."

Hvilket system ? Og hvem kan kontrollere, at det går ærligt til.

Og hvad er der i det for jer, altså at love tusindvis af kroner ud ?

For mig virker det lidt lunkent, men jeg kan jo bare lade være med at oprette et link, hvilket jeg også gør.

Mvh.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære venner

I forbindelse med at vi gør det samme med SPAMfighter, så havde vi et møde med forbrugerombudsmanden og konklussionen var.
At hvis man tilbyder en gratis service, hvor man "tvinger" folk til at modtage et nyhedsbrev, så er det ok, så længe det står tydeligt og man nemt kan framelde sig igen. Og det var helt ok at man så tog den gratis service fra folk igen hvis de frameldte sig.
Så ingen panik, den er godkendt på rette sted.

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Pyha, så kommer vi alligevel ikke i fængsel denne gang :)

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)