Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du glad nu?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Er du glad for de nye ændringer?
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der et sted hvor man kan få overblik over hvad der er nyt? Man kan ihvertfald få et billede af Martin på sin profil og poste html-tabeller - og det er jo bestemt fremskridt :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej ikke rigtigt.
Men som du har set, kan du sætte et billede i din profil, lave et spørgeskema og så er der rettet en røvfuld fejl. Bl.a. den der lavede ekstra linjeskift. Og så kan du nu nemt lave et link i et indlæg og så er der også kommet en omgang specialtegn. Og så er der efter sigende rettet en del bugs for Mac brugere, så det er jo dejligt.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg fandt lige en liste over nogle af fejlrettelserne:

Fixed a bug that prevented users from viewing attachments in the moderation section.

Fixed bug with user''s registering with blank screen name. (It shows up as a blank name when they post.)

Fixed bug with API in Idealbb.dll for registering new users.

Fixed descrepency with bytes and KB in file upload settings.

Corrected link to privacy statement. Fixed problem with validateInput function in utils.asp.

Fixed a bug that causes users who are using domain authentication to fail to authenticate and post.

Fixed bug with IE on the mac. When trying to post, the submit button doesn''t do anything. This is only on the 1.5.3 series release.

Fixed bug with IE on the macintosh that prevented users from posting.

Fixed br tag problem with rich text editor. (Clicking preview caused extra BR tags to be added.)

Fixed security issue with subscriptions that allowed you to subscribe to a user and then get emails from private forums.
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Jeg er meget glad nu

Men så lige en sidste ting - når man starter en ny tråd og vælger "spørgeskema" oppe i toppen; hvad gør man så bagefter for at sætte knapper og få det til at spille..? (Måske har jeg overset noget..)
 
 
 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Men så lige en sidste ting - når man starter en ny tråd og vælger ''spørgeskema'' oppe i toppen; hvad gør man så bagefter for at sætte knapper og få det til at spille..? (Måske har jeg overset noget..)

David,
se Martins forklaring i den her tråd.
/Andy
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, tak. Fandt den lige netop som du skrev

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det hele virker desværre stadig meget dårligt i OSX.. Hverken Safari eller Opera tager sig af om man trykker submit.. Firefox kom til min redning, men jeg havde nu foretrukket Safari..
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er det jo en meget gammel tråd, men du fik mig da til at stemme før jeg begyndte at undre mig over hvorfor der blev snakket om spørgeskemaer hehe :)

Nå men du kan jo eventuelt være med til at teste det nye amino Martin har i tankerne, og se om det virker bedre i safari http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=7416 

Men ellers skal du vidst ikke gøre dig de store forhåbninger om at det kommer til at virke i alle browsere. Martin er jo blevet kendt for at gøre en gruppe netscape brugere pissed off i sin tid med Jubii
Fra København
Tilmeldt 9. Sep 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, den kom frem ved en søgning på ordet "Submit" netop fordi knappen af samme navn ikke virker.. Jeg krydser bare fingre.. De af jer som endnu ikke har prøvet Safari skulle med det samme gå ned i den lokale Fona, Merlin eller dedikerede Mac-butik og give den et shot..! Og de af jer som bruger IE over Firefox eller Opera har jeg lidt ondt af.. Sjældent har jeg været så irriteret som de gange jeg har siddet foran IE..
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)