Endnu en ny portal som er intet værd. Dn hedder www.regreg.dk. De ringer og siger amterå grund af de nye regioner(amter) skal der laves en ny portal. Det er gratis at være på den, men at lægge alle disse ting sammen til nye områder koster 795 kr + moms. Mens jeg talte med dem checked jeg forskellige ting. Du kan ikke finde dem under dk hostmaster, links på google er 3. Han ville ikke fortælle hvor jeg stod på listen. Mens jeg talte med dem og efter at de havde set/hørt, at jeg kunne finde ud af noget sagde sælgeren med en dyb stemme "Skal du ikke gå ind i et andet rum og spille pik" derefter lidt larm og så lagde han røret på. Er der andre der har oplevet det samme. |
www.regreg.dk
Angående firmaet/hjemmesiden kan jeg berette at det tilsyneladende er: Dataforlaget Danmark ApS Vestergade 23 1 1456 København K Som står bag et af de telefonnumre der er at finde på siden. Det er et callcenter som er registeret i cvr i 2005, hvorfor der ikke findes nogen regnskabsoplysninger. Der er angivet Morten Alexis Wrem og Steffen Rasmussen som direktion, jeg kan ikke lige komme på at jeg skulle have set de navne i sammenhæng med andre fuskere. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
> Endnu en ny portal som er intet værd. Dn hedder www.regreg.dk. Det er IKKE en ny portal - det er den samme gamle traver som vi har diskuteret flere gange før - nu har de bare fået et domæne mere. Hurrar! En ting der undrer mig meget er, at Google tilsyneladende står bag dette site :) Som det fremgår øverst på siden er den "Powered By Google". Jeg har skrevet direkte til folk jeg kender på Google, herunder chefen for deres danske kontor, og de har øjensynligt valgt intet at gøre ved det, så jeg må jo konkludere at det er rigtig nok |
|
http://annoncehajer.dk/ Medmindre du har sagt ja til alt for meget burde det være til at slippe ud af igen, og nok også alligevel |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
regreg.dk skriver i øvrigt fortsat "Powered By Google" og da Google ER blevet gjort opmærksom på dette, og IKKE har valgt at gøre noget ved det, var det måske en ide at henvende sig til dem ![]() Ovenstående kunne iøvrigt også bruges som "ekstra krydderi" i en pressesag - din sag lyder oplagt. Hvis du skriver en god beskrivelse af sagen, med fokus på hvordan I er blevet snydt, og ovenikøbet har troet at Google også stod bag dette, så er det meget mulgt pressen vil tage den op. Generelt ELSKER pressen enhver historie hvor de kan flette Google ind i overskriften :) |