Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.regreg.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Endnu en ny portal som er intet værd. Dn hedder www.regreg.dk.

De ringer og siger amterå grund af de nye regioner(amter) skal der laves en ny portal. Det er gratis at være på den, men at lægge alle disse ting sammen til nye områder koster 795 kr + moms. Mens jeg talte med dem checked jeg forskellige ting. Du kan ikke finde dem under dk hostmaster, linksgoogle er 3. Han ville ikke fortælle hvor jeg stod på listen.

Mens jeg talte med dem og efter at de havde set/hørt, at jeg kunne finde ud af noget sagde sælgeren med en dyb stemme "Skal du ikke gå ind i et andet rum og spille pik" derefter lidt larm og så lagde han røret på.

Er der andre der har oplevet det samme.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:51
Jeg har ikke hørt fra dem, og har ikke hørt fra trælse telefonsælgere længe - Det hænger med lidt held sammen med min markedsføringsbeskyttelse i cvr (Det har virkeligt gjort en forskel, sådan kan man få hos E og S!)

Angående firmaet/hjemmesiden kan jeg berette at det tilsyneladende er:
Dataforlaget Danmark ApS
Vestergade 23  1
1456 København K

Som står bag et af de telefonnumre der er at finde på siden.
Det er et callcenter som er registeret i cvr i 2005, hvorfor der ikke findes nogen regnskabsoplysninger.
Der er angivet  Morten Alexis Wrem og Steffen Rasmussen som direktion, jeg kan ikke lige komme på at jeg skulle have set de navne i sammenhæng med andre fuskere.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 23:58
Prøv at søge på "regionsregisteret" her på amino.

Den er helt gal

Alt om både i Danmark

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:20
Der skal en side på amino med fuskere og svindlere...
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:37
> Endnu en ny portal som er intet værd. Dn hedder www.regreg.dk.

Det er IKKE en ny portal - det er den samme gamle traver som vi har diskuteret flere gange før - nu har de bare fået et domæne mere. Hurrar!

En ting der undrer mig meget er, at Google tilsyneladende står bag dette site :)
Som det fremgår øverst på siden er den "Powered By Google". Jeg har skrevet direkte til folk jeg kender på Google, herunder chefen for deres danske kontor, og de har øjensynligt valgt intet at gøre ved det, så jeg må jo konkludere at det er rigtig nok

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 13:16
Jeg ved ikke om dette link allerede er posted

Men god gerning kan som bekendt ikke gøres for tit...

Tilmeldt 4. Jul 06
Skrevet kl. 10:02
Har lige haft en ubehagelig samtale med regreg. For en måneds tid siden snakkede jeg med dem første gang fordi vi er en idrætsklub som netop har fået CVR nummer. Vi skulle betale ca. 1600 kr. p.g.a. regionernes omlægning og for at få ændret fortegnelserne i registreringen. Dum og naiv som man er hopper man desværre på den og betaler ca. 1600. I dag bliver jeg så ringet op af dem igen at de har registret de 1600 men at vi stadig mangler ca. 10.000 at betale. Men han vil dog give en rabat på ca. 5000. Da vi er en lille idrætsklub uden den store omsætning stejler jeg og brokker mig over at aldrig være blevet gjort opmærksom på dette. Han truer nu med advokat og alt muligt. Men kan da ikke forestille mig der er noget at bekymre sig om ???? Men de 1600 er jo nok væk ????. Er der nogle som kan berolige mig og få min puls ned igen med lignende erfaringer ang. regreg.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:04
Prøv at se om der er nogen af de afslag der ligger her du kan bruge:
http://annoncehajer.dk/

Medmindre du har sagt ja til alt for meget burde det være til at slippe ud af igen, og nok også alligevel

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:13
regreg.dk skriver i øvrigt fortsat "Powered By Google" og da Google ER blevet gjort opmærksom på dette, og IKKE har valgt at gøre noget ved det, var det måske en ide at henvende sig til dem

Ovenstående kunne iøvrigt også bruges som "ekstra krydderi" i en pressesag - din sag lyder oplagt. Hvis du skriver en god beskrivelse af sagen, med fokus på hvordan I er blevet snydt, og ovenikøbet har troet at Google også stod bag dette, så er det meget mulgt pressen vil tage den op. Generelt ELSKER pressen enhver historie hvor de kan flette Google ind i overskriften :)

Tilmeldt 4. Jul 06
Skrevet kl. 10:18
det er lige nøjagtig hvad de skriver om på annoncehajer.dk har aldrig sagt ja til at betale de 10.000. Afventer hvad de yderligere sender til os og så må man vel sende de afslagsbreve,
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)