Dato: 7/4/2006 10:12:43 AM Forfatter: Mikkel deMib regreg.dk skriver i øvrigt fortsat 'Powered By Google' og da Google ER blevet gjort opmærksom på dette, og IKKE har valgt at gøre noget ved det, var det måske en ide at henvende sig til dem ![]() Jeg skrev for nylig en mail til digitalsignatur.dk, da jeg så deres banner på regionsregisteret.com: / Mail / Hej, Jeg er netop faldet over www.regionsregisteret.com i forbindelse med lidt googling på annoncehajer (se bl.a. http://www.unfairpris.dk/viewtopic.php?t=423). Her ser jeg en reklame for digitalsignatur.dk - er dette med jeres accept, eller udnytter de jeres navn og logo for at øge egen troværdighed? Hvis det er med jeres accept, undrer jeg mig godt nok lidt over, at I vil identificeres med en sådan virksomhed. De bedste hilsner / Mail slut / De svarede ret kort tid efter: / Mail / Hej David, Tak for din henvendelse og informationen. Nej, vi var ikke klar over, at vores logo benyttes i sådan en sammenhæng. Vi vil tage kontakt til regionsregistret og bede dem om at fjerne banneret og linket. Mvh /Nikolas / Mail slut / Og ganske rigtigt, væk var linket. Red Barnet har desværre ikke svaret på en tilsvarende e-mail, og deres banner er også stadig på sitet. Gad vide om nogen virksomheder bare ignorerer problemet? :) |