Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.regreg.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/4/2006 10:12:43 AM
Forfatter: Mikkel deMib

regreg.dk skriver i øvrigt fortsat 'Powered By Google' og da Google ER blevet gjort opmærksom på dette, og IKKE har valgt at gøre noget ved det, var det måske en ide at henvende sig til dem

Jeg skrev for nylig en mail til digitalsignatur.dk, da jeg så deres banner på regionsregisteret.com:
/ Mail /
Hej,
Jeg er netop faldet over www.regionsregisteret.com i forbindelse med
lidt googling på annoncehajer (se bl.a.
http://www.unfairpris.dk/viewtopic.php?t=423). Her ser jeg en reklame
for digitalsignatur.dk - er dette med jeres accept, eller udnytter de
jeres navn og logo for at øge egen troværdighed? Hvis det er med jeres
accept, undrer jeg mig godt nok lidt over, at I vil identificeres med en
sådan virksomhed.

De bedste hilsner

/ Mail slut /

De svarede ret kort tid efter:
/ Mail /
Hej David,

Tak for din henvendelse og informationen. Nej, vi var ikke klar over, at
vores logo benyttes i sådan en sammenhæng. Vi vil tage kontakt til
regionsregistret og bede dem om at fjerne banneret og linket.

Mvh
/Nikolas
/ Mail slut /

Og ganske rigtigt, væk var linket. Red Barnet har desværre ikke svaret på en tilsvarende e-mail, og deres banner er også stadig på sitet. Gad vide om nogen virksomheder bare ignorerer problemet? :)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Udover at være iværksætter, så er jeg også formand for vores lokale Borger og Ungdomsforening -og her har jeg været i præcis samme situation, som alle jer, som er blevet kontaktet af rådne sælgere fra forskellige firmaer, som man advarer imod på annoncehajer.dk.   Vi betalte også første gang, da det lød helt rigtigt, men 2. gang da de ville have flere penge og bildte mig ind at vores samtale var optaget på bånd og alverdens ting, - ja, så skrev jeg simpelthen et brev, hvor jeg kort og godt fortalte dem at de ingen penge fik fra os nogensinde mere og at absolut heller ikke skulle henvende sig igen !!! Derefter gik jeg ned til en advokat i byen og fik ham til at skrive under, som "vores" advokat. Lånte også en kuvert af ham og sendte det. ANBEFALET.. Det gjorde advokaten kvit og frit, da han absolut heller ikke kunne li'' "de fyre".. Jeg har intet hørt siden.. Så måske var det en mulighed for dig Juhl ?

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)