Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino''er i midtjylland

Side 17 ud af 18 (174 indlæg)
Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Den 14. november er cool med mig Smile

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:58

stampe:

Hvis det bliver besluttet at birc estate aka innovatorium og et BDE fordrag / Business Factory, vil jeg da gerne forhøre mig om hvad man eventuelt kunne strikke sammen. Er selv BDEér, og sidder i Business Factory - så jeg kan sagtens sørge for kontakten.

Men før det bliver til noget, skal der vel en dato på. Ellers kommer det aldrig videre end til snakken. Hvad med en dato i november? så skulle der være god tid til tilmelding og at arrangerer? 

Hej Stampe..

Kunne du undersøge datoen - d. 14. november... med hensyn til Innovatoriummet...

For så vil jeg da gå i gang med at eksponere mødet officielt til folk... og se om man kunne sammensætte et program der var værd at komme til...

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 19:52

Ja den 14 nov. kører jeg gladeligt til Herning, til et møde. (Ved at være en temmelig lang tråd).

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:53

Kan vi få et referat af den 14. November... Er det noget som skal gentages eller..?

/Per B. Lauridsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01

Øv hvor ærgeligt, den missede jeg. Ville rigtig gerne ha deltaget. Blev der til mødet besluttet en dato for et nyt møde?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:48

Lokalerne var optaget d. 14... og så ville jeg have lagt det her d. 21. istedet, men jeg har ikke hørt fra Stampe endnu... og det kommer jo nok til at knibe med at få det på benene til den dato... måske et julemøde ind i december en gang... så kan vi tage æbleskiver med... :-)

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 15:08

Ja kunen være interessant hvis det kunne blive inden jul, selvom der jo ikke er så mange dage endnu.

Er der en mailing liste ell. vi kan melde os på, så vi er sikre på at få noget information om hvad der sker og hvornår?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 15:16

vi skal jo nok have fundet er andet sted end innovatoriummet, eller også skal vi finde en anden inden for murene der kan finde et lokale.. for Stampe, (står lidt i stampe) ;-) ...

Findes der andre i Herning området med lokaler ?!

Jeg kan godt lige se om jeg kan få sat en mailingliste op på et tidspunkt...

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:01

Vi har fuld opbakning fra innovatoriet og HIH, så ved ikke lige hvor du er på vej hen Brian. De par gange hvor jeg har snakket med Gulle og Finn/Jan (business factory) har det kun været os selv (aminoer) der ikke har været for hurtige i skoene..

dbh

Brian Knudsen 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:27

Brian Knudsen:
Vi har fuld opbakning fra innovatoriet og HIH,

Fint.... har vi en kontakt person eller noget som vi kan arrangere noget med... 

Jeg ville gerne have haft arrangeret noget, men jeg har været afhængig af, at vi kunne få nogle lokaler på Innovatoriummet.. og det har jeg ikke kunne få en klar aftale på plads om...
Men hvis jeg nu finder en dato, kan du så få sat en aftale i stand den dag ?!

Side 17 ud af 18 (174 indlæg)