Jeg var involveret i bespisningen for Aminotastic 2008 i Holstebro og giver gerne en hånd med igen ifm. planlægningen. |
Jeg giver også gerne en hjælpende hånd med.
Jeg var involveret i bespisningen for Aminotastic 2008 i Holstebro og giver gerne en hånd med igen ifm. planlægningen. |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Jeg giver også gerne en hjælpende hånd med. |
Jeg starter det gerne, men hvordan gjorde i med økonomien, smed i selv penge i og håbede på at folk tilmeldte sig? eller hvordan? |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Med mindre der er nogle friske fynboer? Så ville kørselsafstanden i hvert fald være overkommelig for de fleste. |
Jeg er frisk Uanset hvor det bliver holdt henne skal jeg nok finde ud af at dukke op. Jeg har været med til AminoTastic de sidste to år og det har været en udsøgt fornøjelse at være sammen med andre Aminoer på de vilkår. Jeg glæder mig til datoen er fastlagt og skriv mig blot på med det samme som deltager |
Når en projektleder melder sig er det vel denne (eller dem) som bestemmer lokationen :-)
Er det i år du deltager som foredragsholder eller Workshopleder |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Tja, man ved da aldrig - Tror du der er nogen der gider høre på mig? |
Altså jeg sidder og lytter til dit og Thorborgs podcast lige nu og jeg er vist ikke den første :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Helt sikkert!! Jeg har hørt dit og Martins podcast et par gange efterhånden (selvom I godt nok bliver ved med at sige det samme |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Jeg er klar til at give en hjælpene hånd, uanset lokation. har et par gode ideer, og arbejdslyst jeg kan bidrage med når det bliver fastsat:) Og ja Birgit, tror helt klart der er nogen som vil høre på en "everyday mom's history" :)
Mvh
Per Bruun Jespersen |