Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dana Web Stjæler Domæner

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Indlæg fra DanaWeb A/S

Er blevet bekendt med, at vores Salgsleder i Århus har bedt vores produktion om at købe nogle domæner, der ikke skulle anvendes til en af vore kunder. Det er stærkt beklageligt og ikke er en del af vores markedsføring. Domænerne vil naturligvis blive overdraget til retmæssige ejer, der allerede er blevet underrettet i sagen. Kan kun konkludere, at fejl begåes...nogle unægtelig dummere end andre!

Til information kan nævnes, at DanaWeb A/S er landets største leverandør af hjemmesider til små og mellemstore virksomheder med afdelinger i København, Næstved, Odense, Århus, Viborg og Aalborg. Vi producerer og hoster vore CMS hjemmesider med det ene formål, at yde en service helt i top og hjælpe vore kunder til en bedre udnyttelse af deres hjemmeside.

Vores kunder får produceret en professionel hjemmeside gratis, får opdateret den gratis året rundt og betaler ca. 4.000 kr. om året for at få den hostet. Et produkt, som vi er stolte af, og som flere end 10.000 virksomheder i dag har glæde af...blandt andet www.pizzahut.dk

Vi anvender vores mange kunder, som en naturlig del i det at skabe tryghed i en branche, der ikke altid har det bedste ry. Når vi kan nævne, at vi har lavet hjemmeside til genboen og flere andre i lokalsamfundet, ja så er vi pludselig ikke så "farlige og fremmede" mere. Vi ønsker at være lokale i hele Danmark og aflægger alle vore kunder besøg, hvilket kræver mange ansatte (ca.150). Muligvis en overraskelse for mange, men det bliver det jo ikke mindre sandt af.

DanaWeb A/S ønsker på ærlig og redelig vis at være bedste udbyder af en hjemmeside på markedet. Nogen gange bliver der trådt ved siden af, og så må man være fair nok til at erkende sin fejl. Det er hermed gjort.

Skulle De ligge inde med viden, som kunne gøre os bedre, så hører jeg meget gerne fra Dem på ks@danaweb.dk

Kenneth Stampe
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:04
´> Vores kunder får produceret en professionel hjemmeside gratis, får opdateret den gratis året rundt og betaler ca. 4.000 kr. om året for at få den hostet.

Er det bare mig, eller er det ikke det der kaldes ulovlig købsbetingen tilgift? Hvis noget er "gratis" så må man ikke betinge sig at der købes noget andet for at få det. Så hvis jeg forstår det rigtigt vil jeg da anbefale at I fjerne det der "gratis" - med mindre altså, at man betingelsesløst kan få den gratis del uden at skulle købe noget andet (hosting i dette tilfælde).

Iøvrigt må jeg sige at 4000 om året for hosting af en mindre hjemmeside er ufatteligt dyrt.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:06
Hej Kenneth

Jeg vil da så gerne som en af kritikerne tage hul på bylden, og allerførst sige at jeg har kun STOR respekt til overs for dit indlæg her! Det er kanon, og et flot træk fra din / Jeres side!!

Men... når det så er sagt, så er der jo også en grund til at denne tråds dels blev oprettet, og dels blev så omdiskuteret så hurtigt...

Jeg tror I har nogle organisatoriske og salgsmæssige bolde der skal spilles lidt anderledes i fremtiden, og måske også en ændret holdning til hvordan man sælger/markedsfører sine produkter, og angriber nystartede CVR-numre... Med andre ord, den salgstale der bliver fyret af, især mht. det at I er nystartede og vil have referencer?! Pizzahut.dk er det ikke rigelig fed reference?! Og med Jeres størrelse, bør I da have flere referencer og ikke sådan umiddelbart stå at mangle dem?

På dét punkt, kan jeg stå ved hvert et ord jeg har posted i denne tråd...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 13:14
Dato: 6/8/2006 1:03:51 PM Forfatter: Mikkel deMib
Iøvrigt må jeg sige at 4000 om året for hosting af en mindre hjemmeside er ufatteligt dyrt.

Hov, der er en der har hacket sig ind på Mikkels profil.

Med de priser han plejer at tage vil jeg da tro at han skal have 50.000 for hosting pr år.

Sorry Mikkel - jeg ku'' ikke lade være  - tilgivelse .... please

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 13:16
Dato: 6/8/2006 1:03:51 PM
Forfatter: Mikkel deMib
´> Vores kunder får produceret en professionel hjemmeside gratis, får opdateret den gratis året rundt og betaler ca. 4.000 kr. om året for at få den hostet.

Er det bare mig, eller er det ikke det der kaldes ulovlig købsbetingen tilgift? Hvis noget er ''gratis'' så må man ikke betinge sig at der købes noget andet for at få det. Så hvis jeg forstår det rigtigt vil jeg da anbefale at I fjerne det der ''gratis'' - med mindre altså, at man betingelsesløst kan få den gratis del uden at skulle købe noget andet (hosting i dette tilfælde).

Jo det vil jeg give dig helt ret i, medmindre du kan få din hjemmeside produceret uden at skulle hoste den hos firmaet. Hvis det er tilfældet tror jeg da at jeg skal bestille nogle hjemmesider :D
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:16
Jeg synes nu ikke at 4000 kr. er en uretfærdig pris hvis servicen og kvaliteten er i orden, og hvis det tilmed er inkl. CMS og uden oprettelse ser jeg intet galt ved det.

Jeg har ikke selv nogen erfaringer med omtalte, dog har jeg gennem en kunde fået at vide at de blev konstant kontaktet af en ihærdig sælger fra Danaweb som de var møgtrætte af ikke ville give op :)
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:48
 fd2.dk er nu blevet registreret og aktiveret hos dk-hostmaster.
Oh, Yeah!

Hov, forresten, hvis nogen af Jer er i Århus ind i mellem, så kom da ind til os:
Frisør De 2
Grønnegade 58
8000 Århus C.

Tlf. 86 12 19 19 - spørg efter Helle og sig AMINOoooo!!! - så laver vi da en fin pris !!!
God Sommer

Helle

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:04
Jeg kan for underholdningens skyld da nævne, at et de første firmaer jeg var medstifter af, nemligt cybernet.dk tog 1850 kr. + moms for et .dk domæne og dem solgte da 3.000 - 4.000 stk. af på et år. Derefter købte folk hosting 5 Mbyte plads for 350 kr. om måneden med begrænset traffik. Vi var blot en af de første spillere på markedet og det tjente vi rigtigt gode penge på. Man kan kalde det dyrt, men det var prisen og folk var glade og derfor var jeg både glad og kunne betale min regninger + det løse..

Dbh Martin
Tilmeldt 9. Jun 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:03
Fra Valby
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:48
Hejsa

Nå, jeg kan se her er en ny kandidat til Www.NetSvindler.Dk

For tiden arbejder vi på at få kortlagt en vis Hr. Martin Richatd Skovdal's færden, han skulle køre en hostingvirksomhed, men mest af alt ligner det blot en stor svindel-maskine til at franarre stakkels sagesløse netbrugere deres penge når de skal købe domænenavn og webhotel.

Der er mange i den båd, og hvis der er nogle herinde som også har kendskab til ham, og har noget i klemme der, så kig forbi så vi kan få samlet trop og få sat en stopper for hans cirkus af en firma-karrusel.

Og jeg kan allerede nu se at vi har et emne mere i DanaWeb som kommende "aktør" på Www.NetSvindler.Dk - for det er da godt nok grove løjer det her de har gang i.

Siden er under opbygning, i den forstand at jeg pt. sidder og udreder oplysninger om Hr. Skovdal's færden, og her drejer det sig også i en del tilfælde om stjålne domænenavne, og i stort set alle tilfælde drejer det sig om et webhotel som har en oppetid på omkring 20%.

Sidste skud på stammen som angiveligt overtog det sidste i rækken af 9 selskaber den 25. november 2005, er Skovdal.com, men jorden er mere end lun nu, så dette er allerede forsvundet fra overfladen igen.

Tilbage er kun at sige, kig ind og støt op, så vi kan få sat en stopper for ham, og kommende selskaber.

PS: Hvad er det der gør at jeg får denne enorme linieafstand, kører med IE 7 ??

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)