Indlæg fra DanaWeb A/S Er blevet bekendt med, at vores Salgsleder i Århus har bedt vores produktion om at købe nogle domæner, der ikke skulle anvendes til en af vore kunder. Det er stærkt beklageligt og ikke er en del af vores markedsføring. Domænerne vil naturligvis blive overdraget til retmæssige ejer, der allerede er blevet underrettet i sagen. Kan kun konkludere, at fejl begåes...nogle unægtelig dummere end andre! Til information kan nævnes, at DanaWeb A/S er landets største leverandør af hjemmesider til små og mellemstore virksomheder med afdelinger i København, Næstved, Odense, Århus, Viborg og Aalborg. Vi producerer og hoster vore CMS hjemmesider med det ene formål, at yde en service helt i top og hjælpe vore kunder til en bedre udnyttelse af deres hjemmeside. Vores kunder får produceret en professionel hjemmeside gratis, får opdateret den gratis året rundt og betaler ca. 4.000 kr. om året for at få den hostet. Et produkt, som vi er stolte af, og som flere end 10.000 virksomheder i dag har glæde af...blandt andet www.pizzahut.dk Vi anvender vores mange kunder, som en naturlig del i det at skabe tryghed i en branche, der ikke altid har det bedste ry. Når vi kan nævne, at vi har lavet hjemmeside til genboen og flere andre i lokalsamfundet, ja så er vi pludselig ikke så "farlige og fremmede" mere. Vi ønsker at være lokale i hele Danmark og aflægger alle vore kunder besøg, hvilket kræver mange ansatte (ca.150). Muligvis en overraskelse for mange, men det bliver det jo ikke mindre sandt af. DanaWeb A/S ønsker på ærlig og redelig vis at være bedste udbyder af en hjemmeside på markedet. Nogen gange bliver der trådt ved siden af, og så må man være fair nok til at erkende sin fejl. Det er hermed gjort. Skulle De ligge inde med viden, som kunne gøre os bedre, så hører jeg meget gerne fra Dem på ks@danaweb.dk |
´> Vores kunder får produceret en professionel hjemmeside gratis, får opdateret den gratis året rundt og betaler ca. 4.000 kr. om året for at få den hostet.
Er det bare mig, eller er det ikke det der kaldes ulovlig købsbetingen tilgift? Hvis noget er "gratis" så må man ikke betinge sig at der købes noget andet for at få det. Så hvis jeg forstår det rigtigt vil jeg da anbefale at I fjerne det der "gratis" - med mindre altså, at man betingelsesløst kan få den gratis del uden at skulle købe noget andet (hosting i dette tilfælde).
Iøvrigt må jeg sige at 4000 om året for hosting af en mindre hjemmeside er ufatteligt dyrt.
Er det bare mig, eller er det ikke det der kaldes ulovlig købsbetingen tilgift? Hvis noget er "gratis" så må man ikke betinge sig at der købes noget andet for at få det. Så hvis jeg forstår det rigtigt vil jeg da anbefale at I fjerne det der "gratis" - med mindre altså, at man betingelsesløst kan få den gratis del uden at skulle købe noget andet (hosting i dette tilfælde).
Iøvrigt må jeg sige at 4000 om året for hosting af en mindre hjemmeside er ufatteligt dyrt.