Jeg er altså ked af at bryde din illusion. Men succes i MLM er ikke noget der er automated. MLM kræver i starten benhårdt arbejde hvis man vil nå toppen, at det så senere når man har opbygget en stabil og sund organisation kan køre mere eller mindre af sig selv er jo en helt anden snak - men tro endeligt ikke at man kommer sovende til noget som helst her i livet.
Omkring "tal", så kan man finde Herbalifes regnskab her. Hvis man kigger på side 44, så kan man se at omsætningen i Retail ligger på 3,1 mia. USD. Dertil skal lægges at direktøren har med ud på NYSE at man forventer en vækst på 20% årligt. Dermed ikke sagt at man når det (man kan jo ikke spå om fremtiden), men udmeldinger på børsen er ikke noget man "bare slynger ud".
Nu må vi se. Målet er $5 mia. i 2009.
Af denne omsætning går 73% til distributørerne (hvis nogen skulle være interesseret i at vide det).
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Der er gode penge i MLM, men det er super hårdt. Desuden skal man lige overveje at det kan kosten en god sum at få startet noget god reklame...hvilket også kan være svært at finde.
Ja - men det kan gøres mere eller mindre dyrt jo. Jeg plejer at sige at MLM er den billigste og simpleste måde (dermed som sagt ikke være sagt at det ikke kræver hårdt arbejde) for menigmand at starte forretning på. Jeg har altid holdt på at hvis man skal arbejde med MLM så skal man 1). finde en produktgruppe som man selv bruger dagligt og 2) en produktkvalitet og et firma med nogle værdigrundlag som man kan stå inde for.
Da jeg gik med i LR, startede jeg med at skifte mine sæbeprodukter, mine parfrumer, min hårshampoo, afstershave og håndsæbe ud med tilsvarende LR produkter. I kraft af produkternes enorme drøjhed opnåede jeg ret hurtigt en besparelse på mit privatbudget, samtidigt med at jeg igennem mit badeværelse startede den første spæde reklame op - nemlig mit "udstillingsvindue". Faktisk fik jeg mine allerførste kunder på reaktionen...."Nej hvor er den håndsæbe altså bare god". Isen er brudt og man kan begynde at snakke om hvad det er man er begyndt at arbejde med.
Det gælder om at være kreativ....også mener jeg jo også at den bedste reklamesøjle er din egen begejstring for produktet - tror du ikke på det så find på noget andet at lave!