Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Amino og dig selv

Side 7 ud af 9 (90 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/16/2006 2:17:51 PM Forfatter: Claus Agerskov
Dato: 6/16/2006 1:49:56 PM
Forfatter: Helmer

Jamen det er så smidt et link på www.helmers.biz :)

Er det ikke i strid med Googles regler at opfordre folk til at linke til ens hjemmeside med det formål at opnå en bedre placering på Google?

Det aner jeg ikke og jeg er også 250% ligeglad hvad Google har af regler...

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:01
Dato: 6/16/2006 1:14:07 PM Forfatter: Tommy
Når jeg søger, har Amino en 3. plads :-)

Hvis folk gerne vil følge med i deres egen position, kan www.tracesearch.com/ anbefales. Det er en service, hvor du skriver din url samt ligeså mange keywords som du ønsker. Du får så en mail med oplysninger om, hvilket nummer du er på de enkelte søgeord - du kan selv vælge om mailen skal udsendes med en dag, uge eller måneds mellemrum. Mellem hver gang er der så også noteret hvor meget du er gået frem/tilbage siden sidst.

Eneste men er, at den ikke altid er lige stabil - sommetider springer den et par dage over. Så længe det er gratis, går det dog nok :)

Det kommer vist an på hvilken server man rammer, nu får jeg også en 3. plads.
Tak til jer alle igen :-))))

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:33
> Det aner jeg ikke og jeg er også 250% ligeglad hvad Google har af regler...

Det skal du sgu heler ikke spilde din tid med at spekulere for meget over hehehe. jeg har lige netop skrevet et indlæg i min blog, om en tåbelig pressemeddelelse fra nogle i branchen der mener de er åhh så etiske - det sjove er så at de "spammer" lige så meget som de fleste andre hehehe - I vert fald hvis man skal følge Googles guidelines. Og når man nu selv påstår at man gør det kunne jeg jo ikke alde være med liiiige at tjekke hehe
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 08:06
Hej Martin

Som jeg har skrevet tidligere i denne tråd, så skulle jeg nok lægge et link på hjemmesiden for JanteKur Iværksætter Event!
Det er så hermed gjort ;-)

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:28
> Det aner jeg ikke og jeg er også 250% ligeglad hvad Google har af regler...

Hmmm.... Jeg er tæt på at smide en hobbyside på nettet hvor jeg egentlig havde tænkt mig at lave en konkurrence blandt alle der linkede til min side. Det er måske ikke den bedste ide set i lyset af Googles regler, men kender I til sites der har oplevet at blive smidt af Google eller noget i den stil, som følge af opfordringer til linking?

mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:05
Hej Martin,

Jeg bakker altid op om gode initiver ;O) ...skal til at lave et nyt site i flash, så selvfølgelig kommer ivæksætter debatten amino på....

Tak for dit fantastiske initiativ med amino iøvrigt!

Skøn søndag til dig...

Mange kreative hilsener

Regitze Dan Lambaa

Kreativ ideudvikler og illustrator

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:20
Tusind tak for det :-)

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:02
Amino har nu længe stået på 4. pladsen på en søgning på ordet "iværksætter" på Google og det er jo flot. Men der er stadigvæk et par pladser til vi står på 1. pladsen.

Hjælp mig lige med at nå det mål :-)
Det eneste du skal gøre er at linke til Amino fra dit website og bruge ordet "iværksætter" som ankertekst. Gør f.eks. sådan her: Hvis du er iværksætter, så besøg Amino.

Tak for hjælpen.

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:11
En lille korrektion, Martin - det vil faktisk hjælpe endnu mere hvis folk linker med VARITIONER af iværksætter - f.eks. iværksætterforum, danske iværksættere, iværksætter forum, iværksætter informationer, debat for ivæksættere osv. - og aller helst som en del af den tekst de skriver, f.eks. på en blog, frem for et link i footeren (på alle sider), eller på en link-side, fyldt med andre links.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:44
Dato: 02-12-2006 22:10:58 Forfatter: Mikkel deMib En lille korrektion, Martin - det vil faktisk hjælpe endnu mere hvis folk linker med VARITIONER af iværksætter - f.eks. iværksætterforum, danske iværksættere, iværksætter forum, iværksætter informationer, debat for ivæksættere osv. - og aller helst som en del af den tekst de skriver, f.eks. på en blog, frem for et link i footeren (på alle sider), eller på en link-side, fyldt med andre links.

Super, så blev jeg så meget klogere, tak for det :-)

Dbh Martin
Side 7 ud af 9 (90 indlæg)