Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Amino og dig selv

Side 5 ud af 9 (90 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

Jeg var også inde ogchecke, der står:
Den gratis optagelse suppleres med et link til egen www-adresse. Et simpelt link koster kr. 600,- excl. moms pr. år.

Er det ikke det samme som optagelse, hvis vi skal have vores link  på????

Jeg tror du får en faktura Hans ...

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 14:17

Jamen det skal da også på min side

For med alle de tæsk scannet får herinde er det vel ikke mere end rimeligt at der kommer et link til "øretævernes holdeplads"  fra en scannet shop (med SEO) (endnu) 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 19:30
Selvfølgelig må man bare støtte Amino og der er linket fra de 2 sites i min signatur. (blog)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 22:54
Dato: 6/7/2006 12:31:04 PM Forfatter: Martin Olesen
Så ligger den også på www.2m-profil.dk

og kommer på www.sportsmanden.dk, når den om et par dage går i luften.

Så er www.sportsmanden.dk i luften, så kan vi kun håbe at det hjælper.

Tilmeldt 9. Dec 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:50
Nej, Hans får ikke en faktura og hvis han fik en faktura kunne han blot undlade at betale den, da han jo ikke har skrevet under på noget.

Kjærs Kommunikation (Hans'' firma) er nu optaget med adresse og telefon og det er gratis. Hvis Hans vil ha'' et link til sin hjemmeside, så kan han prøve det gratis i en måned og se om det hjælper på hans Page Rank. Hvis han gerne vil fortsætte herefter skal han betale.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:11
Det er fint, Johannes.

Jeg er ked af, at jeg kom til at sammenligne dig med de brådne kar i branchen, men det er forbandet svært at se forskel.

mvh Hans

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 12:43
Nu har jeg selv registreret mig hos jer - for at se hvem i var og hvad i kan så jeg tror da i er reelle nok - men at lægge op til at ens pagerank skulle ændre sig efter et link fra jer - vil jeg alligevel vove at kalde stærkt tvivlsomt - pagerank 4 eller ej :.)

"Hvis Hans vil ha'' et link til sin hjemmeside, så kan han prøve det gratis i en måned og se om det hjælper på hans Page Rank."

Jeg tror ikke at jeres ene link flytter pagerank karakteren nogen steder - og hvis det kun står der en måned er det næppe tid nok til at få indflydelse på de tilmeldtes pagerank. Bemærk at Pagerank udrulles kun i  forskellige intervaller og opdateres derfor ikke i løbende.

Tilmeldt 9. Dec 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:01
Hej Karsten 

Nu har begge dine hjemmesider en Page Rank på 3, så Branchelink.dk kan nok ikke gøre meget for dig, men jeg har eksempler på at sider som sider som slet ikke kan findes på Google, bliver synlige få uger efter at de kommer på Branchekink.dk og at Page Rank stiger fra 0-1 til 2-3. 

En måned er lige i underkanten, men som regel lader vi også siderne ligge lidt længere end en måned. Vi forbeholder os bare retten til at kontakte folk efter en måned og evt. fjerne linket.

Hilsen Johannes

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:47

Igen tak for alle jeres links, det varmer sgu!

Dbh Martin

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 03:21
Ja hvorfor ikke!

Jeg skal straks bede vores webmaster der læser med her, om at sætte linket op på vores hjemmeside.

Mvh

Lars C

Side 5 ud af 9 (90 indlæg)