Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til portal?..

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey alle jer herinde..

Nogen af jer der går med en eller anden idé til hvad man kunne starte en portal/community med ?.. Eller er der simpelthen bare noget der MANGLER på nettet ?..

Vil meget gerne som et forsøg på at markedsføre noget, prøve at starte en op, og så markedsføre den nemlig..

Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:26
Det er den helt rigtige ånd :-) Hvor omfattende må den være!?

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 19:22
Hmm.. Altså..

havde forestillet mig at det skulle være noget hvor der (som admin) kunne skrives nogle artikler og hvor der skulle være et forum for medlemmerne..
Derudover skal man kunne kommentere artikler og sådan noget..

Skal ikke være noget sådan alt for stort til at starte med nok..
Men det jeg sådan selv har af kompetencer er:

HTML
CSS
Photoshop

Jeg interessere mig meget for webdesign og grafisk fremstilling.. Så kunne det ikke meget nemt være noget af det det handlede om?..

Men vil stadig bare helst ikke holde det som en ekspert-portal, hvor dem der kommer kun er webdesignere og sådan noget..

Hvad med en portal hvor man kunne lære noget om HTML, CSS, Grafisk opstilling.. Men som alm. bruger ville kunne få noget ud af ?..
Ville det være muligt tror i?..

Tilmeldt 24. Oct 05
Skrevet kl. 19:34
I forbindelse med min udvandring til Spanien, har jeg en ide til en side/portal (kender ikke helt forskellen) med billede-upload, dagbog osv. til rådighed for medlemmerne... men der kan godt gå hen at blive tale om mange medlemmer, features, uploads osv..
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 19:37
Hmm..

Det var ikke helt det jeg var ude efter måske..
Er mere noget derover i den grafiske/web genere jeg tænkte på..

Eller..

Har besluttet mig for at det skal være noget med det..
Nu mangler jeg bare lidt input til hvad konceptet præcist skal være.. Nogle gode råd?..

Her er de foreløbige retningslinier:
             Noget der kan benyttes af enhver
                Noget med grafik/web fremstilling..

Hvordan vil man kunne lave sådan en side, uden den bliver for "nørdet" ???..

Tilmeldt 24. Oct 05
Skrevet kl. 19:56

Du vender bare tilbage, hvis du alligevel vil tage min ide op til overvejelse... eller hvis andre har mod på opgave, siger I bare til!!!

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 20:14
Ska jeg nok ;)..
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 20:59
Hejsa!

Jeg har foreslået det herinde tidligere (i en anden tråd).... Da var der vist ikke nogen der faldt for ideen

Men en portal omkring layout, typografi, logodesign m.m. for iværksættere... Der er jo mange penge at spare/tjene hvis man selv kan lave et godt design af bl.a. hjemmeside, brevpapir, logo m.m. :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 21:01
Mmh..

Havde også tænkt på at det kunne være noget i den stil :) ..

Du tror ikke det kunne komme til at skade min forrestning ?? hehe..
Ved sQ ikke.. Kunne jo vel egentlig lige så godt blive god forretning, da folk hørte om mig igennem det..

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 21:08
Dato: 6/1/2006 9:00:48 PM Forfatter: Fraende Web/DESIGNS Mmh..

Havde også tænkt på at det kunne være noget i den stil :) ..

Du tror ikke det kunne komme til at skade min forrestning ?? hehe..
Ved sQ ikke.. Kunne jo vel egentlig lige så godt blive god forretning, da folk hørte om mig igennem det..

Jeg tror absolut ikke det vil skade din forretning... Men blot give dig god PR.
Hvis folk kan lide hvad du laver af artikler m.m. så vil de føle sig trygge ved at overlade opgaver til dig... Det viser jo at du har mange kompetencer og at du kan dit kram. Så jeg tror kun det kan gavne din virksomhed... og hvis folk kan lave de mest basale ting selv, så bliver der større økonomisk overskud til at lade de proffe lave de ekstra krævende (for dit vedkommende sikkert nærmere betegnet som spændende) opgaver :-)
Jeg tror det kan blive et hit!

Ud over vejledning i hvordan man laver layout m.m. skal der selvfølgelig også vejledes i hvordan man så før brugt de ting man får lavet på den mest indtægtrige måde... hvordan skal man annoncere? Hvornår skal man bruge hvilket brevpapir? hvilket design passer til hvilken profil m.m. :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)