Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til portal?..

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmmmmm...

Jeg tror jeg har fundet det jeg vil igang med at lave da ;)..
Kan ikke garantere for hvornår der er noget på benene, men bare rolig, skal nok komme da :) ..

Nogle forslag til hvad siden kunne hedde eller noget ??..

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 21:16
perfektlayout.dk

Du skriver bare når siden er oppe at køre! Så melder jeg mig fluks ind som medlem! *G*
Jeg kunne nemlig godt lige bruge sådan en portal i forbindelse med det jeg selv sidder og arbejder på at bygge op... ;o)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 21:18
Hmm..

Hvad med www.letlayout.dk ?..

Sender det et forkert budskab ved ikke at bruge ordet "perfekt" men "let" istedet ??..

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:22
Du kunne også integrere en form for "ordbog" på siden, flere og flere sysler selv med deres lille visitkort og får trykt det hos lasertryk eller andre af de helt billige trykkerier hvor supporten nærmest er lig med 0.

Her er det meget rart hvis man havde en opslagsside hvor man f.eks. kunne slå CMYK, DPI, forskellige standard størrelser, forskellige lakeringer, etc. op.

Ikke noget helt vildt hardcore, men evt. arbejd sammen med en person som Jesper fra Mediamouse og hør ham hvilke udtryk der normalt anvendes ved tryksager. Han er en vældig rar man at snakke med :)

Held og lykke med portalen.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 21:22
Næhh det synes jeg egentligt ikke... letlayout er nemmere at huske og en hel del nemmere at sige :-)

Så fremt at din portal falder i smag, så er det næsten 100% sikkert at jeg vil komme til at henvise til den fra mit side når den engang kommer op at stå... I øjeblikket er vi kun lige i udarbejdelses fasen og der er en hel del arbejde forude endnu... :-) (Kan desværre endnu ikke fortælle hvad det er, men skal selvfølgelig nok reklamere højlydt når siden kommer på benene)

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 21:25
Dato: 6/1/2006 9:22:20 PM Forfatter: Martin Tygsen
Du kunne også integrere en form for ''ordbog'' på siden, flere og flere sysler selv med deres lille visitkort og får trykt det hos lasertryk eller andre af de helt billige trykkerier hvor supporten nærmest er lig med 0.

Her er det meget rart hvis man havde en opslagsside hvor man f.eks. kunne slå CMYK, DPI, forskellige standard størrelser, forskellige lakeringer, etc. op.

Det var en god ide.. jeg har sågar prøvet at stå over for en fotograf der ikke vidste hvad PPI er... hmmm... Det kom temmelig bag på mig!

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 21:42
Hmm..

Tror det bliver letlayout.dk så.. Syntes selv det ser bedre ud og klinger bedre.. og ja.. er også lidt nemmere at huske :)..

Sidder og leger lidt med nogle tanker nu ;) .. Mange tak for hjælpen allesammen :D ..

Hvis der er nogen der har flere input er i ALTID velkommende til at skrive !..

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 21:53
Ideen med ordbogen var rigtig god :)..
Den regner jeg da i hvert fald med at tage med også ;) hehe..

Starter ud med diverse artikler om layout og alt det.. Derefter ligger jeg forum ud og ordbogen :)..

Evnetuelle partnere til dettet projekt kunne godt være ønsket, så hvis der er nogen der er interesserde i noget, så kan i sende mig en PM.

Men som tingene ser ud nu klare jeg mig selv.. Bliver længere fremme i processen. Ang. reklame for siden osv.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:59
Hvis du laver en sektion, hvor designere kan byde på opgaver, kunne du måske bruge ordspillet:

mvh Hans

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 22:04
Hmm.. Du mener som en seperat side/portal, eller hva?..

Bliver nok ikke en del af letlayout.dk til at starte med i hvert fald.. Men ja.. Man ved jo aldrig hvordan tingene kommer til at gå :) hehe..

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)