Ehhhhh.. Typisk, gik selv med en idé med en side fyldt med gode råd omkring levering til tryk og brug for web.. Men har desværre ikke læseferie og tid på hylderne til det..

Dog syntes jeg at man skal passe på med sådan et forum. Hvordan vil du sikre at kvaliteten af rådgivningen på sådan en side er den rigtige.. Nu er det jo en broget skare af folk der tilbyder sig inde for det grafiske felt efterhånden og det er jo ikke alle der har den rigtige uddannnelsesmæssige baggrund osv.. I dag kan alle jo kalde sig webdesignere, grafiske designere osv. Det er jo helt utroligt hvor mange der starter deres eget
webbureau, reklamebureau, tilbyder
cms osv for tiden. ( bare kig her på dette forum ) Og på sådan et "letlayout" forum vil alle bare få frit spil og det vil helt sikkert gå ud over kvaliteten er jeg sikker på..
Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig og du skal da have ros for idé og gå på mod. Sådan skal det da heller ikke være.

Og hvis man kan slippe for flere
logoer, annoncer osv. lavet i word, websider i frontpage og ligende så er det vel ikke så skidt enda.. Men, men.. hvorfor er det egentlig lige at folk selv vil lave deres grafiske ting..?? Hvorfor ikke bare bruge sin energi på sin
virksomhed og det man er god til frem for at bruge tid på at lære DTP for at spare nogle få kroner. Priserne er jo efterhånden dumpet så meget at det ikke kan betale sig at lave det selv. Men sådan er der jo så meget og nu kom jeg af med det..