Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til portal?..

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.. Ville lige opdatere jeg lidt i projekt ''LETLAYOUT.dk'' ..

Siden er ved at blive stillet op, og det hele går fremad.. Jeg har lige pt. læseferie, så har MASSER af tid til at lave på diverse projekter..
Pt. leder jeg efter diverse partnere.. Så sig endelig til hvis i er interesserede..

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 14:07
Ja.. jeg glæder mig altså som besat til den side kommer på benene!!! *G*
Men husk nu at læseferien er til at læse i!!!  Men.. på den anden side.. hvorfor bruge tiden på at læse hvis man sagtens kan tjene en million uden! *G*

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 19:13
Ehhhhh.. Typisk, gik selv med en idé med en side fyldt med gode råd omkring levering til tryk og brug for web.. Men har desværre ikke læseferie og tid på hylderne til det..
Dog syntes jeg at man skal passe på med sådan et forum. Hvordan vil du sikre at kvaliteten af rådgivningen på sådan en side er den rigtige.. Nu er det jo en broget skare af folk der tilbyder sig inde for det grafiske felt efterhånden og det er jo ikke alle der har den rigtige uddannnelsesmæssige baggrund osv.. I dag kan alle jo kalde sig webdesignere, grafiske designere osv. Det er jo helt utroligt hvor mange der starter deres eget webbureau, reklamebureau, tilbyder cms osv for tiden. ( bare kig her på dette forum ) Og på sådan et "letlayout" forum vil alle bare få frit spil og det vil helt sikkert gå ud over kvaliteten er jeg sikker på..

Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig og du skal da have ros for idé og gå på mod. Sådan skal det da heller ikke være.  Og hvis man kan slippe for flere logoer, annoncer osv. lavet i word, websider i frontpage og ligende så er det vel ikke så skidt enda.. Men, men.. hvorfor er det egentlig lige at folk selv vil lave deres grafiske ting..?? Hvorfor ikke bare bruge sin energi på sin virksomhed og det man er god til frem for at bruge tid på at lære DTP for at spare nogle få kroner. Priserne er jo efterhånden dumpet så meget at det ikke kan betale sig at lave det selv. Men sådan er der jo så meget og nu kom jeg af med det..

Mange hilsner:/Thomas

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 19:44
Uden at vide mig sikker, så tror jeg da ikke det bliver et forum hvor alle og en hver kan poste ders vise ord?? :-) men nærmere en portal hvor fraende deler sin viden med det danske folk.

Og om indholdet så er rigtig eller forket, det er vel en holdningssag??? Selvfølgelig er der nogle gyldne regler og en masse statistikker der fortæller hvad hovedparten ville synes var rigtig... men der kommer jo nok aldrig en matematisk formel der kan fortælle om et layout er rigtig!

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:00
Jeg kan slet ikke se problemet med et forum?

Tag f.eks. amino, her har alle da ikke en uddannelse inden for netop det de svarer på, de har heller ikke alle 50 år på bagen som iværksætter. Men stadig kan de hjælpe hinanden og komme med deres erfaringer og oplevelser.

Jeg kan ikke se det skulle være anderledes med et grafisk forum.

Ang. det med at der er mange der kalder sig det i branchen, ser jeg nu heller ikke det som et problem, det har der været i mange år, og deres evner afspejler sig nu også herefter. Derfor burde du ikke se dem som hverken et problem eller en konkurrent. De kunder der vælger de helt billige løsninger, ville jo alligevel ikke være din målgruppe da de ikke er villige til at betale det det koster.

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 21:51
Nu er det som sådan ikke forummet jeg er imod, men eferlyser mere en holdning omkring det at skabe et sådan. Men måske mere lidt realisme og seriøsitet omkriing det. For mig virker det som om at Fraende bare vil starte et forum uanset hvad, men ikke har en holdning og mission med det. Det har jeg det lidt svært med må jeg erkende og det forstår jeg ikke.. Der findes masser af muligheder for at snakke design, typografi og ikke mindst web så mange andre steder..

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:55
Så misforstod jeg dig Thomas, beklager.

På den måde er vi helt enige.

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 00:14
Du behøver ikke at beklage Martin.. Det er bare helt okay..

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)