Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trist meddelelse

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

I skrivende stund ser det ud til, at jeg kan få et lån hjem, så jeg kan starte mit firma i min fritid i en lidt anden indpakning end jeg oprindeligt havde tiltænkt mig.

Desuden har jeg fundet fast arbejde med fastansættelse pr. 24. juli. Så om ikke andet kan jeg arbejde r.. ud af bukserne (overarbejdstimer) og spare pengene op og købe mit ønskede udstyr...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:06
Hvor der er vilje er der vej! :)

Da jeg startede som iværksætter tilbage i starten af 80''erne (med et pladestudie) arbejdede jeg full time som fotograf om dagen, og gik så i studiet om aftenen. Sådan ca. 8 timer hvert sted (eller lidt mere) Så lidt søvn, og tilbage igen. Og weekenderne var naturligvis 100% helliget firmaet. Det var lidt hård, men mest af alt skide sjovt :)
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Hej Mikkel

Du har en vis evne til at være der på det rigtige tidspunkt, når jeg har behov for lidt opbakning - det takker jeg for!!!!!!!!!!!!!!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15
Forresten vil jeg også rette en megen stor tak til Carsten Jacobsen - det har været kanont!!!!!!!!

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 23:30
Øv, hvad skulle du starte som? Jeg kender nogen revisor der er rigtig god til at forhandle med banker, hvis de altså tror på ideen, hvis du er intresseret i prøve det, kan du skrive en mail til mig.

Mange hilsner

Jennifer Jensen

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 23:36
undskyld mit svar kom forsent, men et stort tillykke fra mig.

Jennifer Jensen

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
En af de rigeste i verden indenfor kopimedicin, startede firmaet på sine kreditkort og solgte det senere for rigtig mange mia. Pænt risky.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:12
I USA er det ikke helt ualmindeligt at se folk starte ting op med credit card "karruseller" - hvor der lånes på et kort, betales af med et andet, der lånes yderligere på, som betales af med endnu et der lånes yderligere på osv. Det kan godt ende med en dyr fornøjelse, så den går kun hvis det man iværksætter meget hurtigt spytter en fandens masse penge af sig. Men det er der jo også nogle ting der gør ... hvis man er dygtig, heldig og alt det der :)
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13
Hejsa alle

Hvor er det bare kanont med alle de indlæg i min tråd - de kommer altid, når jeg mest har brug det. Takker 1000 gange for dette.

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 22:02
Hej Kim

Jeg har samme problem med min bank - de vil ikke låne mig nogle penge som et forskud til at komme igang. Det er ikke fordi de ikke vil (min rådgiver synes det var nogle lækre ting jeg havde lavet) - men det er ren matemaik: har man ikke en nogenlunde fast indkomst, så kan det ikke lade sig gøre. C''est la vie.

Du (vi) må bare gøre det på en anden måde.

Al opbakning herfra :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)